Onko kauniita lokasuojia olemassakaan? Pyörä muuttuu heti muodottomaksi möhköksi, kun siihen liittää jotain ylimääräistä, kuten vaikkapa vain juomapullotelineen. Kompromissien teko alkaa heti.

Tässä meikäläisen kesäkelin pyörä pilattuna kahdella pullotelineellä ja vain yhdellä pullolla (ruma sekin).

Kuva
Röpäle kirjoitti:Mitäs lokareja täällä suositaan?


Noi mun on SKS:n Velot, aika paskat asentaa mutta hintaansa nähden noi tekee sen mitä pitää. Eihän noi tosiaan pyörää kaunista, mutta koska ajan joka päivä ei pysty kyl olemaan syksyä / talvea ilman.
Viimeksi muokannut lawry, 09 Joulu 2017, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roveen menee vaikka VO:n teräksiset, jos siis oikeasti hyviä ja kiinteitä haluaa. Bluemelsit sitten kevyempänä oikein hyvät.

Kauniita lokareita on kyllä, vaikka Honjot. Se vaan riippuu ihan pyörästä mihin ne laittaa:)

Omaan All City Machomaniin asensin Mustat VO:n nuijitut. On nätit ja toimii.
Vaikeahan se tosiaan on löytää sopiva kompromissi ulkonäön ja käytännöllisyyden kannalta. Erityisesti jotenkin kammoan kokopitkiä takalokareita, mutta onhan ne älyttömän kätevät kun voimansiirto pysyy puhtaampana, joten sellaiset kai olisi hankittava

Velot itseasiassa löytyykin toisesta pyörästä, ovat tosin ilman niitä alumiinitukia olevat versiot kun halusin helpon irrotus mahdollisuuden. Takalokari heiluu mukavasti ilman niitä tukia ja montaa kertaa ei ole tullut kuitenkaan irrotettua vaikka pikamallit oli saatava..

Nuijituille ja nuijimattomille laadukkaille lokaireille on kyllä paikkansa. Täytyy katsoa josko vaikka vintage peugeottiin hommaisi sellaiset
Jonkin aikaa katsellut uutta pyörää. Tarkoituksena alkaa kulkemaan työmatkat pyörällä ympärivuotisesti. Matkaa tulee neljä kilometriä suuntaansa. Ei ole tasaista vaan mäkistä ajettavaa.

Ensin kiinnosteli Pelagon Bristol ja San Sebastian Street. Bristolin sopivuus epäilyttää. San Sebastian Street on kaverilla, joka ei suositellut kyseistä pyörää. Kuulemma huono hinta-laatusuhde.

Miten Cannondalen Bad Boy 4? Olisiko mitään järkeä? Bad Boy:n 1-3 olis halvempia.

Kuva

Kuva

https://www.gessato.com/10-reasons-cannondale-bad-boy-1-unquestionably-best-urban-bike/
http://www.cannondale.com/en/USA/Bike/ProductDetail?Id=b25a3d3e-dfe7-4731-97fd-4b57d268209c

Arvostaisin muita vaihtoehtoja fillareista tietäviltä. Tällä hetkellä Trekin hybridi vuodelta 2008. Toimiva pyörä edelleen.
Onko tuolle etuhaarukalle (tai haarukattomuudelle) joku perustelu? Voin vaan ihmetellä, että mitä kasvaneita materiaali- ja toleranssivaatimuksia tuo aiheuttaa osissa.
Spectator kirjoitti:Onko tuolle etuhaarukalle (tai haarukattomuudelle) joku perustelu? Voin vaan ihmetellä, että mitä kasvaneita materiaali- ja toleranssivaatimuksia tuo aiheuttaa osissa.

En osaa sanoa, miten vaikuttaa. Hienolta näyttää, siihen kiinnitin huomion. Varaosat, huolto ja saatavuus saattaa tuottaa ongelmia tuollaisessa erikoispyörässä.

Pelagon Hanko street olis myös yksi vaihtoehto. Keväällä tulee ja ovh 995 €.
Leftyn hyödyt oli ennen keveys vs. jäykkyys. Pelagon pyörien hinnoissa on reilusti ilmaa. Parempiakin löytyy samaan rahaan, riippuen tietenkin mitä hakee. Tollasissa vanhankoulun terästunkoisissa kaupunkipyörissä ei tosin taida markkinoilla olla kovin paljon vaihtoehtoja. Kannattaa käydä tsekkaamassa niitten outlet jätkäsaaressa:

https://www.pelagobicycles.com/l3outlet

Stavan tai Sibbon voisin talliin ottaa, mutta en sillä rahalla tai komponenteilla mitä niistä pyydetään. Itse tosin olen aina pyöräni kasannut joten vaikuttanee myös asiaan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.