Iso kiitos vinkeistä!

Vintage Plus näyttäisi olevan ihan airbnb:n vieressä, jes! Bukhansanille kipuamista olen suunnitellutkin. Vaikuttaisi hyvältä, kun pääsee julkisilla mestoille ja ilmeisesti sen kipuaa ylös jossain parissa tunnissa? Sodojeog ja Cafe Knotted korvan taakse!

Kävitkö Sinsa-dongissa pyörimässä, jäikö sieltä kauppoja, rafloja, baareja mieleen? Siellä oli kuusi vuotta sitten hyvä pöhinä, kun itse olin viimeksi Soulissa.

edit: Knotted näköjään onkin Sinsassa.
Jbeef kirjoitti:Iso kiitos vinkeistä!

Vintage Plus näyttäisi olevan ihan airbnb:n vieressä, jes! Bukhansanille kipuamista olen suunnitellutkin. Vaikuttaisi hyvältä, kun pääsee julkisilla mestoille ja ilmeisesti sen kipuaa ylös jossain parissa tunnissa? Sodojeog ja Cafe Knotted korvan taakse!

Kävitkö Sinsa-dongissa pyörimässä, jäikö sieltä kauppoja, rafloja, baareja mieleen? Siellä oli kuusi vuotta sitten hyvä pöhinä, kun itse olin viimeksi Soulissa.

edit: Knotted näköjään onkin Sinsassa.

Joo, Bukhansan ylös on joku parin tunnin reissu, kai sen nopeamminkin rykii jos oikein niin tahtoo. Käsittääkseni sieltä pääsee alas myös toista reittiä eli vuoren itäpuolelle, mutta me tultiin turvallisesti ylös alas samaa reittiä lännen puolelta. Helpotti myös busseille navigoimista. Se reitti lähtee ns. retkeilykylästä missä on valtavia retkeilyliikkeitä, mm. Arcteryx, North Face jne. kaikki tarvittava.

Sinsa-dong on varmaan Gangnamin siisteintä aluetta ja siinä tulee pieni overload, kun hienoja ruokamestoja ja kauppoja on perä perään. Siinä lähekkäin on mm. Drakes (ei tosin puhunut englantia) ja Bastong (oli niin tietäjän näköistä etten uskaltanut sisään) + todella hyvän valikoiman Random Walk (paljon hyviä merkkejä, tosin Euroopasta ja Jenkeistä niin hinnat sen mukaiset).

Ainiin! Korean katuruoka ei itselle iskenyt juuri ollenkaan (uppopaistettua ja vielä kerran uppopaistettua), mutta jos nälkä oikein yllättää niin egg bun on hyvä ja yleinen ruoka ständeistä. Maksaa 1000 won ja on käytännössä paistettu kananmuna leipätaikinan sisällä/päällä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.