Joo, nyt oli tullut viestiä et voi valita ens viikolle neljä eri vaihtoehtoa toimitukselle. Otin maanantaille mut eiköhän tääkin kärähdä jotenkin. Nytkin olis vaan niin näppärä ollu samalla ilmoittaa et pudottakaa se johki noutopisteeseen kun varmasti vievät sinne muutakin kamaa. Eri asia jos ois joku kymmenien kilojen lähetys mut nyt puhutaan kilon kenkäpaketista, jonka kotiintoimitus on muutenki vähän niin ja näin aina keskustassa asuvalle jengille.
Tampereella PostNordin toimituksia hoitaa joku paikallinen firma aivan vasemmalla kädellä. Minkäänlaisia ohjeita toimitukseen liittyen ei lueta, vaikka ne jotenkin olisi tunnin jonotuksen jälkeen aspaan annettu. PostNordin aspa kyllä oli asiallinen, kun sen vihdoin tavoitti.
Perjantain iltajakeluun sovittu paketti toimitettiin maanantaina, kuulemma sinä perjantaina ei kukaan jakanut paketteja. Ainakaan itselleni aspa ei antanut mahdollisuutta muuttaa paketti lähikaupasta noudettavaksi. Kävin sitten itse hakemassa paketin terminaalista Pirkkalasta. En suosittele julkisilla.
haistelija kirjoitti:Tampereella PostNordin toimituksia hoitaa joku paikallinen firma aivan vasemmalla kädellä. Minkäänlaisia ohjeita toimitukseen liittyen ei lueta, vaikka ne jotenkin olisi tunnin jonotuksen jälkeen aspaan annettu. PostNordin aspa kyllä oli asiallinen, kun sen vihdoin tavoitti.
Perjantain iltajakeluun sovittu paketti toimitettiin maanantaina, kuulemma sinä perjantaina ei kukaan jakanut paketteja. Ainakaan itselleni aspa ei antanut mahdollisuutta muuttaa paketti lähikaupasta noudettavaksi. Kävin sitten itse hakemassa paketin terminaalista Pirkkalasta. En suosittele julkisilla.

Tän innoittamana päätin piruuttani kysästä Postnordin Facebook-sivulta yv:nä (tämmönen perustettu ilmeisesti nyt vuoden vaihteessa) et voiko noita toimittaa noudettavaksi johkin lähimarkettiin. Ei voinut mut ilmoitti että sen voi tosiaan tulla noutamaan Pirkkalasta tai toimittaa myös duunipaikalle. No, mää aattelin et käyn testaamassa tota noutoa kun autokin tuossa on. Se homma toimi hyvin eikä tarvii ny sitten alkuviikosta kärvistellä ja odotella tuleeko vai ei. Facebookissa vastasivat parin minuutin sisällä ja homma toimi erinomaisesti. Tiiä sit ku tuo yleistyy et miten nopeat on vastaukset mut ny homma toimi ja paketti on meikällä.
UPS:in kuskit ovat viime aikoina kieltäytyneet jättämästä sitä keltaista lappua. Pakettia ei voi uudelleen ohjata netissä ilman sitä lappua, joten sitten pitää soitella UPS:in palvelunumeroon Ruotsiin. Sieltä se kääntäminen lähikauppaan onnistuu joskus, joskus ei. Välillä UPS:ilta tulee tekstari jossa paketin saa ohjata suoraan Access Pointtiin noutoa varten. DHL edelleen paras kun lähikaupassa on niiden pakettiautomaatti.
Noutopalvelu on kaikilla firmoilla toiminut ihan hyvin mutta aina ei kauheesti kiinnostais fillaroida jonnekin perseeseen terminaaliin jos on maksanut ovelle tai vähintään lähikauppaan kuljettamisesta.
Milläs palautus omaan piikkiin Englantiin kannattaa tehdä? Olisi erittäin suotavaa, että paketti myös löytäisi perille. Kyseessä talvitakki, joka oli suht. Isoon lodjuun pakattu.
Postia olen itsekin käyttänyt. Jos maksoit Paypallilla niin saat 30 euroon asti palautusmaksut takaisin. Postin lähetys kannattaa tehdä netisssä etukäteen, jolloin saa osoite yms. tiedot oikein ja varmasti nopeammin kuin paikanpäällä. Sitten tulostaa lähetyslapun pakettiin ja vie vaan lähimpään pisteeseen.
riku_ kirjoitti:Postia olen itsekin käyttänyt. Jos maksoit Paypallilla niin saat 30 euroon asti palautusmaksut takaisin. Postin lähetys kannattaa tehdä netisssä etukäteen, jolloin saa osoite yms. tiedot oikein ja varmasti nopeammin kuin paikanpäällä. Sitten tulostaa lähetyslapun pakettiin ja vie vaan lähimpään pisteeseen.

Suosittelen rikun mainitsemaa tapaa. Mulla on käynyt kahdesti niin, että postissa ovat kirjoittaneet osoitetiedot väärin, vaikka omassa paketissa ne on olleet oikein. Paras hoitaa asia itse.
Kiitoksia.
Pistän perinteisellä postilla ja toivon parasta.. Täytyy ilmeisesti maksaa lisää oppirahoja, jotta tulevaisuudessa muistaisi käyttää paypalia vähän useammin.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.