Pahoittelut toisten kuvien linkkaamisesta, housufitistä mieleeni tuli pari MTOP-kuvaa. Käsittääkseni jippe hakee tällaisia housuja joilla ei ole mitään tekemistä pillihousujen kanssa vaikka toki melko slim ovatkin. Housut on vaikea artikkeli, ainakin jos tarkoitus repäistä maaseudun kivijalan rekistä sopivat. Tarvisi varmaan käyttää vaan korjausompelijaa housuasiassa.
Housufitti noissa kahdessa esimerkissä olikin yllättäen samalta käyttäjältä :)

Spoiler:


Spoiler:
Viimeksi muokannut alspe, 20 Maalis 2019, 09:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä en ”fit bodyä” ainakaan miellä lähellekään suomalaista pakkotoistosikabulkkausta, vaan lähinnä kohtuu rasvoilla (alle 16%) olevaksi ja vähän lihaserottuvuutta omaavaksi. Jotain tämän instajulkkis Magic Foxin tapaista, ehkä ei kuitenkaan noin tiukkaa (eikä revittyjä farkkuja), jolla kaikki vaatteet näyttää hyvältä.
https://www.instagram.com/magic_fox/
^Varmaan jotain tuollaista jos "fit" mielletään kirjaimellisesti niin että on kunnossa. Mutta kyllä se melkeinpä niin taitaa olla, että kun tuota termiä itsestään käytetään, on syyllistytty jonkin sortin "fitneksen" harjoittamiseen ja se koetaan osaksi omaa habitusta.
alspe kirjoitti:Pahoittelut toisten kuvien linkkaamisesta, housufitistä mieleeni tuli pari MTOP-kuvaa. Käsittääkseni jippe hakee tällaisia housuja joilla ei ole mitään tekemistä pillihousujen kanssa vaikka toki melko slim ovatkin. Housut on vaikea artikkeli, ainakin jos tarkoitus repäistä maaseudun kivijalan rekistä sopivat. Tarvisi varmaan käyttää vaan korjausompelijaa housuasiassa.
Housufitti noissa kahdessa esimerkissä olikin yllättäen samalta käyttäjältä :)

Spoiler:


Spoiler:


Koska lainasit kuviani, niin koen velvollisuudeksi vastata. Itse tosiaan pidän semislimmeistä housuista, mutta pilliajat ovat ohitse. En tosiaan miellä housujani lähellekkään pillejä, mutta propagandaministerit ovat varmasti eri mieltä :D Kyseisiä housuja ei ole kumpiakaan lyhennyksen jälkeen kavennettu, mikä on sinäänsä outoa.

Jippelle, itse käytän farkkuina Edwinin ED-45, joissa on yläpäässä tilaa, korkea rise ja alaspäin kapenee kivasti. ED-55 kapenee vielä rajummin. Kannattaa Edwiniltä tilata, ilmaiset palautukset joten voi tilata eri kokoja ja malleja kokeiluun.
^ Jos reisiin tarttee tilaa, niin ottasin yllämainituista Edwineistä 45t. Mulla on melkoset kananjalat ja kevyellä pyöräilyllä oon saanu 55:det kinnaamaan reisistä. Toki vyötärökoko on sen 29, että isommassa koossa voi tilaa ollakin.
Pitäisi häihin mennä ja vanhat oxfordit on aika karseat tapaukset. Meerminin vaalean ruskeat pebble grain lonkkarit löytyy, Mitä mieltä noiden käyttämisestä tummansinisen puvun kanssa?

edit: kuvan kengät siis

Kuva
Viimeksi muokannut estoag, 05 Touko 2019, 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanoisin että aika paljon riippuu siitä minkälaiset häät on kyseessä. Jos kansanedustajan tytär on menossa naimisiin lääkärisuvun pojan kanssa, kutsuvieraslistalla on mm. pörssiyhtiöiden toimitusjohtajia ja entisiä ministereitä sekä kutsussa on erikseen pukeutumisetikettinä tumma puku, niin riskin puolellehan tuo menee. Toisaalta jos häät muistuttavat Satu-/Unelmahäiden keskivertojaksoa, jossa kaikilla miespuolisilla vierailla ei välttämättä ole irtotakkia - puvusta puhumattakaan - niin anna mennä vain.

Omat kokemukseni häistä (ml. omani) on se, että tuollaiset kengät menevät aivan hyvin läpi massan mukana, varsinkin jos muu setti on asiallinen, niin kuin tässä tapauksessa kuulostaisi olevan. Kyse on siis hyvin pitkälti siitä miten itse asennoituu omiin kenkiinsä: pystyykö ne jalassa nauttimaan juhlista täysin rinnoin vai meneekö ilta osittain piloille sen takia että koko ajan miettii mitä muut miettivät kengistä?

Joka tapauksessa, jos päädyt kyseisiin kenkiin, huolla ne ja lankkaa niihin kiva kiilto. Näin olet ainakin lähempänä voittoa.
Ei mitään ongelmaa noilla, aika suurella varmuudella voi sanoa. Vieressä olevalla herralla on kuitenkin leveäkärkiset jämäpaloista ommellut eccot.

Kutsussa tuskin luki koodina ainakaan tummaa pukua?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.