Moi! Laitoinkin jo pari päivää sitten toiseen lankaan kuvia, mutta tässä olisi hieman parempia.

Mitä muutostöitä takki teidän mielestä vaatisi, vai vaatiiko mitään? Housut eivät ole kuvissa päällä kun ovat liian suuret, joten joka tapauksessa tulee korjausompelijalla käytyä.

Edestä
Takaa
Sivulta

Edit: Kiitos neuvoista DLA ja pnza!
Viimeksi muokannut matts, 01 Heinä 2015, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Itse en välttämättä tekisi tuolle takille yhtään mitään.

Hihat ja takin pituus ok, istuvuus hartioista näyttää hyvältä ja myöskin takki napitettuna näyttää istuvuus olevan ihan kunnossa.

Housut siis fiksaukseen ja puku päälle.
No voi hemmetti, oli kuin olikin tuo tuttu ja turvallinen M koko aivan liian suuri tuolle Gloverallin duffelitakille, 40 näyttää olevan kokomerkintänä tuossa takissa ja tälläiselle 177cm 83kg jäbälle joka suuntaan liian iso. Vtuttaa kyllä kevyesti. Noh palautus on ilmainen, mutta voisin ekaksi koittaa josko joku palstalainen haluaisi tuon ihan tätä kautta ostaa, tarvinnee väsätä myynti-ilmoitus illemmalla. Vaihto-palstaa tuolla ei olekkaan, mutta sen voinee mainita siinä sitten, että vaihto pienempään samanlaiseenkin kävisi..
Samaa ajattelin ehdottaa. Aika reilujahan nuo ovat ihan tarkoituksella "oikeassakin" koossa. Pitkät ja leveät hihat tekevät myös vähän sellaisen kylpytakkifiiliksen. Alle hyvä mahtua myös neuletta.

Tällainen kuva tuli mieleen. Taisi olla perus 512-malli tässä.

Kuva
U-Haul kirjoitti:Samaa ajattelin ehdottaa. Aika reilujahan nuo ovat ihan tarkoituksella "oikeassakin" koossa. Pitkät ja leveät hihat tekevät myös vähän sellaisen kylpytakkifiiliksen. Alle hyvä mahtua myös neuletta.

Tällainen kuva tuli mieleen. Taisi olla perus 512-malli tässä.

Kuva

Jaah, tulikohan sitä painettua paniikkinappulaa liian hätäisesti... En nyt saanut kuvaajaa ottamaan mitään kunnon fittikuvia hyvässä valossa, mutta tässä pari, sisälle mahtuisi kyllä vielä toinenkin huppari, en siis pelkällä t-paidalla tuota nyt kokeillutkaan. Nuo hihat on vaan niin oudon pitkät, että tuntuu oudolta.
Vähän paha kuvan perusteella sanoa, mut näyttää sopivalta. Hihoja voisi vaatturilla vähän lyhentää, mut muuten en ottais pienemmäksi.

Liian slimmit gloverallit on ihan hirveen näköisiä.

esim tässä on mun mielestä hyvä fitti (nevermind hirvee punainen rotsi ja itse tyyppi)
Kuva
Sanoisin kanssa, että sopivalta näyttää. Jos tarvitsee hartioihin ja ympärysmittaan hieman reilummin tilaa, tulee samalla hihoihin helposti vähän ylimääräistä mittaa. Helppo lyhennyttää hieman, kun on vuoriton.
No pidetään tuo nyt, tarvinnee syksyllä katsoa minkä kanssa tuota tulee käytettyä, himoinnu tuollaista takkia pitkään ja mulle sen verran arvokas takki niin hyvään hintaan, että mieluusti ton pidän ja vaan totuttelen siihen. Kiitos ja anteeksi..
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.