Zoovillagessa jotain kokoja hintaan 146 €. Pistä täppä ruudun vasempaan laitaan kohtaan Gloverall.

Kaupunkikäyttöön tämä on hyvä talvirotsi, positiivinen talvirotsi, ja näin. Jos haluaa mennä skutsiin veistämään igluja tai valjakkoajelulle tjsp. niin sitä varten on sitten ihan eri rotsit. Olen itse todella sniidu, mutta jos ei ole valmis tiputtamaan sitä n. 150 € talvirotsiin, niin kannattaa valita toinen harrastus. Ja anycase, nettipoistot voi aina palauttaa jos paketin sisältö ei miellytä.
^
Samaa mieltä, Gloverallin saa kans yleensä hustlattua eteenpäin hyvään hintaan, jos ei osoittaudu itelle mieluisaks. Veikkaisin et joku H&M / Zara -versio duffelistaki kustantanee jotain satkun luokkaa.
Ite oon pärjänny Helsingin talvessa Gloverallilla todella hyvin. Stockalla saattaa olla noita testattavaks?
Myös Asos myy tällä hetkellä Gloverallia hyvällä alennuksella. Itsekin tilasin sieltä viikonloppuna duffelitakin, mutta veikkaampa että S-koko kostautuu liian suureksi, jolloin takki tulee tänne myyntiin tai lähtee palautuksena takaisin.
Jos ei muista, kengistä ja takeista kannattaa yleensä maksaa. Itsellänikin talvitakin osto edessä ensi talveksi. Tietyt Aspesin mallit kiinnostaa, mutta en osta vielä, kun en tiedä tarkalleen, mitä haluan. Ainakin tähän kyseisen valmistajan m65 olen todella tyytyväinen.

Red Wing saa alennetuin hinnoin. Kannattaa etsiä, jos kiinnostaa. Käsittääkseni ihan jees hinta-laatusuhde. Omasta kokemuksesta suosittelen dessuja ja work bootseja kasuaaliin vaatetukseen. Tietysti jotkut kivat tennarit lisäksi. Tennareissa ei tarvitse edes lähteä Buttero-CP-linjalle, että saa hyvältä näyttäviä malleja.
Gloverall kiinnostaa irrotettavalla hupulla jossa kaulukset. Jotenkin tossa normi mallissa näyttää että kaula jää kovin paljaaksi..
Viimeksi muokannut ämäs, 24 Kesä 2015, 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osaako joku avustaa Gloverallin kokopolitiikassa. Olen Stokkalla käynyt sovittamassa ja todennut koon 36/46 olevan sopivan väljä ja hyvä. Gloverallin kotisivujen mukaan 36 on small. Zoovillagessa taasen UK36 on merkattu XS-kooksi. Eli mitä hittoa?

Itse olen kuitenkin 180cm/80kg ja yleensä kaikessa M-koko on paras.

Noi Zoovillagen ja Asoksen kaikki alennuksessa olevat malit näyttävät olevan tuota lyhyempää mallia tosin. Itseäni kiinnostaa toi pidempi klassinen malli.

OldBalance kirjoitti:Myös Asos myy tällä hetkellä Gloverallia hyvällä alennuksella. Itsekin tilasin sieltä viikonloppuna duffelitakin, mutta veikkaampa että S-koko kostautuu liian suureksi, jolloin takki tulee tänne myyntiin tai lähtee palautuksena takaisin.

Jos väri on mikä tahansa muu kuin musta, niin voisin ostaa sitten sinulta pois. ;)
Piti sitten itsekin kateellisena laittaa tilaukseen gloverallin omilta sivuilta sama takki kuin karjala-lippiksellä, mutta värinä beige ja kokona S/36. Hinta 124 puntaa.
^^ Nuo lyhyemmät mallit ovat slimmimmällä leikkauksella kuin Stockallakin tod.näk. sovittamasi perinteinen 512-malli, joka on ikään kuin kokoa numeroaan isommalla, puvun päällä pidettäväksi tarkoitetulla päällystakkimitoituksella.

Kannattaa katsoa takin mallinumero ja verrata vielä mitat Gloverallin sivuilta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.