Kyllä olis voinut jättää kaikki tikkitakit, vahakangastakit, harringtonit, broguebootsit, shaalikaulusneuleet, vakosamettihousut jne. ostamatta. Onneksi se, mikä ei mennyt helposti kaupaksi on toiminut siinä harvoin pakotetussa semiasiallisessa työpukeutumisessa. Kauluspaidatkin on vähän siinä ja siinä paitsi puvun kanssa käytettävät. Hyvä ettei tullut koskaan pelleiltyä minkään lätsän tai lierihatun kanssa.
Spectator kirjoitti:Groupthinkien seuraaminen johtaa vaan siihen, että kaappiin kertyy kamaa, joka ei näe käyttöä.


Sun tyylithän on nykyään aika vahvasti teinien groupthinkkien perässä juoksemista. Mitä käy, kun hype laantuu / siirtyy muualle?

Ei sillä, stonarin kledjut ja niken lenkkarit sopii sulle mun mielestä paljon paremmin kuin aiemmat jutut.
joona kirjoitti:
Spectator kirjoitti:Groupthinkien seuraaminen johtaa vaan siihen, että kaappiin kertyy kamaa, joka ei näe käyttöä.


Sun tyylithän on nykyään aika vahvasti teinien groupthinkkien perässä juoksemista. Ei sillä, stonarin kledjut ja niken lenkkarit sopii sulle mun mielestä paljon paremmin kuin aiemmat jutut.


Se voi olla mutta mun kosketus tuohon groupiin on aika ohkainen eli käytännössä täällä kirjoittavat samoista jutuista tykkäävät kaksi tai kolme käyttäjää :D

Tarkennus: Niidenkin kanssa menee sukset ristiin kun puheeksi tulee Off-White tai Supreme :(
Country-brogue rules! Ja kaikki muu country myös. : ) Terv. Lopettelijoiden lanka.

Mutta joo, ei kovin kiivaalla tahdilla kannata kyllä hankinnoissa edetä. Itsellä lähti "harrastus" käsistä pääasiassa kenkien suhteen. Edelleen jäljellä aivan tolkuton määrä kenkiä, joita en käytä mutta en toisaalta oikein osaa niistä luopuakaan.
U-Haul kirjoitti:Mutta joo, ei kovin kiivaalla tahdilla kannata kyllä hankinnoissa edetä. Itsellä lähti "harrastus" käsistä pääasiassa kenkien suhteen. Edelleen jäljellä aivan tolkuton määrä kenkiä,


Hear, hear!
Tähän "pillihousutkin toimii kauluspaita ulkona" kommenttiin: kyse on kokonaisuudesta. Mun on vaikea nähdä, että henkilö joka haluaa enemmän tilaa reisille kuin pillifarkuista löytyy olisi sirorakenteinen. Jos ei ole sirorakenteinen, mun on vaikea nähdä miten 16 cm lahkeet paita ulkona housuista voi toimia. Lisää kuvaan vielä matala vyötärö ja mun on edelleen vielä vaikeampi nähdä miten se voi toimia. Tuollainen kokonaisuus vain korostaisi niitä osia mitkä ei ilmeisesti pilliin housuun mahtunut. Jos taas on rakenteeltaan pieni, en keksi miksi etsisi sellaisia housuja mitkä vastasivat alkuperäistä kuvausta. Kaikki voi tietysti toimia, mutta lähtökohtaisesti kelasin että puhutaan asiasta kysyjän esittämässä kontekstissa. Kokeilemalla nämä asiat toki parhaiten selviää. Siksi mä ehdotinkin sellaista mikä ei ollut ehkä käynyt vaihtoehtona mielessä.
Yleisenä sivuhuomiona ja elämänohjeena Rick Owensia (ilmeisesti) lainatakseni:

”Working out Is modern couture. No outfit is going to make you look or feel as good as having a fit body. Buy less clothing an go to the gym instead.”

Kannattaa ehkä tämäkin pitää mielessä, jos pillihousut paita ulkona aikoo kulkea...
Musta tuntuu että nyt menee slim ja regular tapered fit farkut, joissa on noin 17 cm lahkeensuu sekaisin "pillifarkkujen" kanssa. Pillifarkut tarkoittaa mulle ns. "skinny fit" -mallia, joita tällä foorumillä ei ole pahemmin näkynyt parin Hedi -tyylisen kuvan lisäksi. Voi myös olla, että lahjepropaganda on niin syvällä, ettei alle 22 cm lahkeilla olevia farkkuja voi käyttää.

Samoin sä voit olla hyvässä kunnossa vaikka et olisi helvetin iso vaatteet päällä. Ei vedetä suomalaista sikabulkkaus salikulttuuria 25 % rasvoilla tähän, kiitos. Naturaalina kohtuullisissa rasvoissa on vaikea olla niin iso, ettei vaatteet mahdu päälle. Silloinkin auttaa dieettaus ja valmistajan vaihtaminen paremmin omaan kehoon sopivaksi. Rick Owens quote on siinä mielessä hauska, että RO:n nahkatakkien rinnanympärys L-koossa alle metrin. Ei Hedin tasoa, mutta laihoille pojille.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.