Kasaamista vaille made in Finland R-Collection kannattaa ehkä tsekata myös, jos leikkaus osuu kohdilleen. Alkaa laadun ohella olla näköjään jo hintaakin jonkin verran.
Ite tulin kesällä monen vaihtoehdon välillä arvottuani poistaneeksi Merz B Schwanenin harmaan collarin (löytyy ilmeisesti kahta eri paksuutta, itselläni kevyempi versio). Mitoitus ehkä vähän pidemmänsorttinen mutta itteäni ei ole haitannut, laatuvaikutelma satunnaisen käytön ja muutaman pesun perusteella 5/5
Stone Islandit ovat kyllä hyvin pitäneet muotonsa ja muutenkin tuntumansa.

Carharttin Chase on tosin klassikko, edullinen ja kestää pommin.
Hankin pari päivää sitten Stone Islandin hupparin. Tiesin jo tilausvaiheessa, että brändi on historiansa aikan usein liitetty casuaalikulttuuriin etenkin briteissä ja Venäjällä, mutta paneuduttuani asiaan itseäni alkoi hieman mietityttämään, onko esimerkiksi Suomessa ja Keski-Euroopassa samanlainen käsitys Stone Islandista. En itse ole ainakaan suuremmin huomannut, että SI:llä olisi Suomessa erityinen asema futispiireissä. Onko teillä näkemystä asiasta?
Viimeksi muokannut Tuksi, 29 Joulu 2020, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stonarilla on edelleen asemansa casual-porukoissa ja Suomessakin kompassi hihassa voi saada kuulemma peukutusta tai kommentteja näiden kantapaikoissa, mutta rehellisyyden nimissä olen nähnyt sitä enemmän viime vuosina espoolaisteineillä ja markkinointijohtajilla kuin hulipiireissä. Keski-Euroopan futiskaupungeissa pelipäivinä on ehkä lievä riski vääriin assosiaatioihin, mutta muuten kompassista on tuskin harmia ja saahan sen irti.
alhazen kirjoitti:Stonarilla on edelleen asemansa casual-porukoissa ja Suomessakin kompassi hihassa voi saada kuulemma peukutusta tai kommentteja näiden kantapaikoissa, mutta rehellisyyden nimissä olen nähnyt sitä enemmän viime vuosina espoolaisteineillä ja markkinointijohtajilla kuin hulipiireissä. Keski-Euroopan futiskaupungeissa pelipäivinä on ehkä lievä riski vääriin assosiaatioihin, mutta muuten kompassista on tuskin harmia ja saahan sen irti.


Jep tätä vähän itsekin uumoilin. En itse ole mikään hc futisfani, joten tuskin tulen kauheasti kantapaikoissa notkumaan ja onneksi sen logon saa irti kuten sanoit.
Tollaista jos pitää miettiä ja ei kykene kasuaalilarppaukseen niin kannattaa jättää kyseisen merkin vaatteet kauppaan. Se patchi on kuitenkin se juttu tuossa. Samaan hintaan saa muutakin; myös laadukkaampaa kamaa.

Ei se logo kenestäkään tee jalkapallohuligaania kuten ei Perryn logo tee ska-heppua tai skinheadiä.

Edit: mitä tulee merkkiin itseensä niin kyllä se heritage on aikalailla kuollut kun katsoo tuota nykymallistojen meininkiä.
Yleensä vaatteista ei tule kommentteja keneltäkään. Stonarin kans tuli useampia tuntemattomilta ihmisiltä kuten "siisti takki", "mistä ostit tuon" ja "hieno stonari". Kommentit siis nuorilta ja nuorilta aikuisilta, jotka eivät liity casual-alakulttuuriin mitenkään.

Jollekin huomion saaminen voi olla positiviinen asia, mutta itse olen sellainen, joka ei tykkää saada tai hakea merkkivaatteilla huomiota. Badgen voi ottaa pois, mutta se on osa sitä juttua Stonarin vaatteissa.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007715567.html - Stonarilla voi päästä noihin piireihin.
Samo kirjoitti:Colleget/swetarit

Millä merkillä laadukkaimmat colleget/swetarit? Semmoiset mitkä pitää muotonsa pesussa jne.

S



Itse poistin myös jo mainitun Merzin kollarin Cainesta. Jämäkkä, mutta pehmoinen tuntuma, ei ole menettänyt muotoaan ja toimii hyvin kauluspaidan kanssa. Veljellä on Asketin kollareita pari vuotta ja on pitänyt niistä kovasti.

Jos vielä yhden hc kollarin ostaisi, niin tämä kiinnostaisi.
https://clutch-cafe.com/collections/cus ... ixed-beige
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.