Off white menee housuissa ja käytän itsekin. Mut enemmän tossa etoo vaan ihan tollanen yleinen limanuljailu. Otin kuvan esimerkkinä preppy-tyylin (de)evoluutiosta, 80-luvun alun vielä aika down to earth -meiningeistä tähän sarjakuvamaisen karrikoituun wasp bulshittiin, mikä näissä vika kuvan sankareissa aika hyvin mun mielestä kyllä kiteytyy.
Tuo oikeanpuoleinen taitaa olla Kiel James Patrick, joka tehtailee punosvöitä ja -rannerenkaita. Tyypin kuvia on tullut silloin tällöin tumblrissa vastaan ja tyyli on nykyisin vähän enemmän down to earth.
Ulsteri kirjoitti:Off white menee housuissa ja käytän itsekin. Mut enemmän tossa etoo vaan ihan tollanen yleinen limanuljailu. Otin kuvan esimerkkinä preppy-tyylin (de)evoluutiosta, 80-luvun alun vielä aika down to earth -meiningeistä tähän sarjakuvamaisen karrikoituun wasp bulshittiin, mikä näissä vika kuvan sankareissa aika hyvin mun mielestä kyllä kiteytyy.


Spot on.

Kenties erona näissä on just se, että kasari-preppy oli vielä tietyiltä osin aitoa waspailua, jossa ei oikeasti tarvinnut esittää mitään, siinä missä tämä nykyajan kiiltokuva-preppyily on pelkkää internet-poseerausta ja jonkin kuvitteellisen wasp-ihannekuva hakua.

Minusta tuon viherrusetti-janarin setissä paskaa on myös nuo perseen reiän näköiset eurotrash-loaferit. Oikeanpuoleinen nilkki onkin sitten pelkkää silmät sidoksiin - seinää vasten - ammutaan -osastoa.
the_graduate kirjoitti:Kenties erona näissä on just se, että kasari-preppy oli vielä tietyiltä osin aitoa waspailua, jossa ei oikeasti tarvinnut esittää mitään, siinä missä tämä nykyajan kiiltokuva-preppyily on pelkkää internet-poseerausta ja jonkin kuvitteellisen wasp-ihannekuva hakua.


Näin. Vaikka hiljattain tulikin hehkutettua sitä yhtä japanlaista heeboa, jolla oli koko OPH päällä samaan aikaan. Mutta se setti toimikin mun mielestä juuri siksi, että tyypille kyse oli todennäköisesti pelkästään tyylistä eikä mistään kuvitteellisen wasp lifestylen omaksumisesta. Sama setti tolla Kiel James St John Smythe Patrickillä niin olisin jo hapuillut ämpäriä.

Vähän sama juttu varsinaisen Ivy-tyylin kanssa. Viileiden jazzareiden, pop-taiteilijoiden ja jonkun Steve McQueenin kuvat inspiroi mua enemmän kuin 50- ja 60-luvun college-skidit, varmaan paljolti koska edellä mainituilla samoihin vaatteisiin ei liity mitään sosiaaliseen taustaan, perinteeseen jne. linkittyvää ylimääräistä painolastia. Tai jotain.
vulture kirjoitti:Kuva

joulun paras fitti

junya
soloist x3
lad musician
guidi


todella jees setti, takahiro miyashitan the soloist näyttää tässä setissä hyvällä tavalla normaalilta
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.