Toimii todella hyvin. Yks onnistuneimpia "reproja" ikinä. Noita olis saanut Vibergiltä suoraan meilitse tilaamalla joulukuussa, saa varmaan vieläkin. Tekivät pienen erän niitä silloin.

Kuva
joona kirjoitti:lisää vibergia

Kuva


Nämä (tai miltei tämänlaiset, unohdin ottaa kuvat) tsekattu 14oz Berliinissä. Täytyy sanoa et oli jonkin sortin revelation, istuivat paremmin kuin mitkään muut aiemmin kokeilemani kengät. Toki hinta kova ja nyt ei todellakaan budjetti taipunut, mut seuraavalla kerralla ei voi feilaa tällä tapaa. Todella siistin näköiset mut erityisesti istuvuus mun jalalle oli 10+.

(tosin ottaen huomioon millainen leveä räpylä mulla on, niin toi saattaa olla huonoja uutisia useimmille muille)
Tässä kuvia niistä apinoista, mitä Shoe Healerin Richard tilas keväällä, ei tietoa onko näistä kokoja jäljellä miten, mutta nättejä on!

Kuva
Viimeksi muokannut joona, 14 Touko 2013, 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juttelin silloin yhden kiinnostuneen kaa ja oltiin lopulta vähän molemmat sillä kannalla, että mielummin pollea kuin mokkaa (mut sit taas Tricker'siltä ei saa enää ridgewayta eikä horweenin pollea) niin se kimpan järkkääminen Richardin kautta vähän jäi toistaiseksi.

Oon ite miettinyt, että kyselen Chaylta onnistuisko AS:lta tehdä mulle #8 apinat ja jos onnistuu niin sit vois toki kaikki muutkin halukkaat lähteä mukaan. Chay tuntu olevan alkukeväästä vaan sen verran kiireinen, etten sit enää häiriköinyt näillä kysymyksillä.
Tulipa selattu ketjua läpi ja huomattua että eniten silmää miellytti Red Wingin Beckman - nyyppä kun olen näiden kenkien suhteen niin pakko kysyä että onko näissä jotakin huomioonotettavaa kun koittaa internetsistä metsästää? Näemmä eri malleja löytyy, 9016 ja 9013 esimerkiksi, kyseessä lienee vain eri tyyli - eli ei ole erona esim. laatu tai valmistusmaa?

Ja on näissäkin koot suhteellisen reiluja? Wolverinen 1000 mile bootseissa ainakin suositellaan ottamaan tavallista pienempi koko - oma räpylä on yleensä 9G, tai joskus 9.5 FX - eli size down tästä vai suosiolla 9?

Toki ostopaikkavinkkejäkin otetaan vastaan - allekirjoittanut on harvinaisen kujalla näiden hintatasosta, eli mitä kannattaa maksaa kyseisistä monoista. En viitsi kusetushintoihinkaan sortua :I
Itse suosittelisin käyntiä Pinkomossa tai Old Gloryssa. Pikkuisen halvemmalla voi tietty netistä löytää, mutta en itse lähtis workwear-kenkiä poistamaan ilman sovitusta.
bowtiepasta kirjoitti:Itse suosittelisin käyntiä Pinkomossa tai Old Gloryssa. Pikkuisen halvemmalla voi tietty netistä löytää, mutta en itse lähtis workwear-kenkiä poistamaan ilman sovitusta.


Toki, tääkin on mainio vaihtoehto - internetin hintahuorauksen yhteydessä aina unohtaa tän vaihtoehdon. Mitään ideaa missä sfääreissä noi hinnat pyörii?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.