Kiitos vastauksista. Kantamuksia ei ole ja käyttö tosiaan ihan umpimetsän tallomista koiran kanssa, jossa nilkat koetuksella. Bundeswehrin ylijäämämaiharit ovat tohon olleet aika kovat, mutta pohja ei oikein enää pidä. Eikä niillä näyttäydytä ihmisten ilmoilla. Kevyet retkeilykengät taasen eivät tue riittävästi nilkasta eikä pohjasta. Poluille ja teille ovat hyvät.
Eilen kävi jalassa Dannerin Mountain Passit ja ne oli omia Diemmejä robustimmat, mutta ainakin yhtä mukavat. En tiiä raaskisinko miten paljon Avoriazeilla rymytä metikössä, vaikka sen varmasti kestäsivätkin oikein hyvin.
Oon mä jonku verran, noi Cheaneyn Penninet, AS Kelsot ja yhet vintage veldtschoen bootsit on ollu muutamia kertoja poluilla mukana, marjametässäkin.
Noi Cheaneyn tekemät Rannochit on kiinnostanu muutaman vuoden, omaan hyllyyn on löytyny vähän vanhempi, Alfred Sargentin tekemä versio Rannoch versio (käytännössä Kelso pidemmällä varrella) ja toimii ihan mukavasti, pitäs vaan käyttää enempi.

Tää lienee ihan legit mesta saada noi nyky-Rannochit edullisemmin.
Mulla oli myös Cheaneyn Penninet joku vuosi sitten, mutta jouduin myymään eteenpäin, koska olivat hieman pienet (lyhyehkö lesti). Mutta tykkäsin kyllä, koska olivat mukavan kevyet ja melko sirot tuollaisiksi. Istuivat hyvin jalkaan.

Yrittänyt miettiä, josko tarvitsisi vielä jotain kenkäpuolta varastoon ennen brexitiä, muttei oikein tahdo tulla varsinaista tarvetta mieleen. Pärjää varmaan suunnilleen loppuiän noilla nykyisillä tai sitten ostetaan Sievin jalkineet.
^ heh, mullakin on nyt kolmannet Penninet myynnissä. Aion nyt ehkä luovuttaa niiden kanssa.

C&J Islay on se mikä vielä tarttee hankkia. Ovat myös varmaan parhaimmin jalkaan istuvat kengät mitä oon kokeillut.
Miten olis Trickers Grassmere? Jokin aika sitten ebayssa oli varsin hyvää diiliä noista. Olemus on sellanen, että kestää ydinsodan.
walt kirjoitti:Itse hoitelisin haikit polkujuoksukengissä niin ei tarvii hienoja nahkakenkiä ryvettää.


Tänä vuonna ollu Merrelit jalassa ja on kieltämättä aika helppoo ja mukavaa verraten.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.