Pinkomolta voi saada lisäks jotain RW:n bootsiöljyä jne kaupan päälle. Sinne menisin ite myös, hintakin on about sitä mitä eurooppalaisissa verkkokaupoissa.
bowtiepasta kirjoitti:
Arisalmi kirjoitti:Mitään ideaa missä sfääreissä noi hinnat pyörii?


Aika tarkkaakin, Pinkomossa Beckmanit 299e, käsittääkseni ihan kohtuuhinta. Red Wingien hinnat nousseet viime vuosina aika paljon.

http://pinkomo.mycashflow.fi/category/4/shoes


Jeesus missä syväjäässä oon. Kiitti. Pinkomoon varmaan reissaan lähitulevaisuudessa.
joona kirjoitti:Tässä kuvia niistä apinoista, mitä Shoe Healerin Richard tilas keväällä, ei tietoa onko näistä kokoja jäljellä miten, mutta nättejä on!

Kuva


Nämä tulossa ainakin mulle tuossa kahvin värissä (kuvassa viimeisenä). Lesti tosin entuudestaan tuntematon, joten katotaas nyt.

Just puhuin Richardin kanssa, ja jotain kokoja kaikista vielä on. Kullan väriset melkein kaikki myyty.
^ Kiitti. Noi Iron Rangeritkin kuumottais, mutta toi nahkapohja mietityttää, lähinnä että mimmosiin olosuhteisiin se sopii parhaiten. Damn, vaikeata tämä elämä. Tietty puolipohjaus vois olla vaihtoehto. Anyways, Pinkomoon, tulee samal tuettua suomalaista liikettä.
Ei ookaan, nitrile cork joo. Ei jeesus enää ikinä tällasia viikkoja. Nukuin varmaan kaks tuntii yössä viime viikon maanantaista lähtien, huomaa kyllä että vähän jäässä kaikessa.
Kannattaa huomioida, että Beckmaneissa on D-lesti, joka oli ainakin itselleni tuskallisen kapea. Sitä voi varmaan jonkun verran käydä venyttämässä suutarilla tai venyttää kenkää itse.
tms kirjoitti:
joona kirjoitti:Kuva


Nämä tulossa ainakin mulle tuossa kahvin värissä (kuvassa viimeisenä). Lesti tosin entuudestaan tuntematon, joten katotaas nyt.


Nice! Oli mennyt multa tää viesti vähän ohi.
Onko lesti 4497S? Onko ehtinyt jo saapua ja jos on niin millaiseksi osoittautui + nappasitko koosa UK 7,5 vai UK 7?
Joo, kengät tulivat ja pysyvät. Lesti on 5402R ja mun kengät UK 7,5. En omista mitään 4497-lestillä, mutta sen perusteella, mitä on joskus tullut kaupassa kokeiltua, voisin allekirjoittaa Richardin väitteen, että tuo 5402R on aavistuksen kapeampi. Mun kannalta se on vaan hyvä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.