Kuva

Tuli ostettua Iron Heartin outletista sopuhintaan. Ei ole aikaisemmin Wescoja ollut, joten mielenkiintoista nähdä minkälaiset ovat. Oli talvikengäksi mietinnässä Red Wingit, mutta onneksi nää tuli vastaan.
Hommasin HELM Bootsilta Navyt Mullerit. Uskoisin, että tulevat olemaan vuoden-parin käytön jälkeen melko upeat, kuten esim. alemmassa mainoskuvassa näkyy. Kenkien toe box oli uutena melko korkea, mutta on laskenut jo viikossa silmämääräisesti arvioituna jonkun millin. Upeaa amerikkalaista käsityötä!

Kuva

Kuva
Hyvät on. RW teki aikoinaan semmosia mokkasiinihenkisiä kevyempiä kenkiä. Mulla oli sellaiset ja työn laatu oli surkeeta - ne hajos ja lopulta reklamoinnilla sain rahat takaisin. Ne tehtiinkin jossain toisella tehtalla (Jenkeissä kummiskin), mielenkiintoista ois tietää missä nää on tehty.
Eka ajatus noista oli että aika siistit mutta tuo pohja myös livenä tuo mieleen kiinalaiset halpiskengät jostain eurokaupan alelaarista. Muuten matskut oli ehtaa tavaraa. Pohjat vaihtoon niin sitten jatkoon.
Ovat kyllä kuitenkin tuollaisiin kevytrakenteisempiin kenkiin todella toimiva pohjavaihtoehto, jos vaan ulkonäön kanssa pärjää.

Itsellä on samat Vibramin mini lug -versiot tummina kaksissa kesäkengissä ja ovat käytössä todella miellyttävät, ohuina kevyet, napakat ja kestävät, mutta silti mukavat jopa ilman välipohjaakin.
Kellään mitään ruoskittuja inssejä laittaa näytille?
Kokeillut erinäisiäkin malleja, mutta kaikki lähteneet eteenpäin.
Pecosit kiinnostaa kanssa.

Itsellä ollut työkäytössä Martensin US markkinoille suunnattu mono teräskärjellä ja nilkkapadeilla.
Hieno saapas...kunnes tulee oikeasti kylmä.
Dr.M pohjamatsku kovenee lähes lasiksi kun ollaan -10c tienoilla.
Lopputulema...vasen käsi sijoiltaan huolella.
Kivuliain kokemus jonka oon joutunut kokemaan ihan heittämällä.
^ Kuulostaa pahalta. Huonoa tuuria mukana. Itse selvisin tämän talven kaatumisesta hetken lihaskrampilla. Löysin toissa viikolla vielä viimeisen jääpläntin lenkillä.

Tulee joskus käytyä vilkaisemassa Boot factoryn sivuilta, mitä uutta mallistossa, vaikkeivät ihan omaan tarpeeseen oikein olekaan. Nyt näköjään myös vähän hillitymmällä kärjellä engineerit, aiemmat "bikerit" ovat vähän turhan muhkeita. Ihan sopusuhtaisen oloinen.

Spoiler:
Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.