No hemmetti, kiitos vinkeistä. Oma "seulani" ei ollutkaan kumpaakaan noista linkeistä vielä tavoittanut. Noista saattaa olla oikeasti apua kohta.

Joo, niinhän se taitaa olla että näissä toisen maailmansodan reproissa nuo kolme valmistajaa tekevät huippulaadukasta kamaa, huippuhinnalla tietenkin. Toki vuosien päästä hinta on painunut jo unholaan, mutta laadun pitäisi yhä jyllätä. Eipä sen tosiaan aivan välttämättä tarvitse olla RMC:n valmistama ja itse asiassa nuo Buzz Ricksonit ovat toinen tasavertainen vaihtoehto. Ilmeisesti Eastman on kaikkein tarkin repro noista, mutta samalla siitä huomaa ehkä hieman liiankin selvästi että "valtion" palveluskamppeesta on alunperin ollut kyse. Ainakin kuvien perusteella BR:n ja RMC:n takkien resoreissa on väri/sävyeroa verrattuna itse takin kankaaseen, joka näyttäisi ainakin nettikuvien valossa omaan silmään paremmalta. Tosin Eastmanin etu on se, että heiltä B-10:tä saa ilman minkäänlaisia merkkejä ja tunnuksia. Täytyy funtsia rauhassa. Vähän niin kuin joululahjaksi itselleni ko. takki olisi tarkoitus hankkia. Koon kanssa tulee tietenkin arpomista, mutta niinhän se tuppaa usein näissä menemään.
B-15 on kyllä nätti rotsi. Ite fanitan jostain syystä eniten RMC:tä, joten firman versio herättää luonnollisesti eniten omistamisen halua. Pitää varmaan hommata tuollainen kun alkaa näyttää (vielä enemmän) faijalta :D
Kuva

Kuva

Kuva

Monitaly. Vähän turhan 90-luvun joensuulaisesti paritettu mun mielestä kyllä tossa viimeisessä kuvassa.

Foliohatuille ja Pet Shop Boysin jäsenille myös hopeisena:

Kuva

Kuva
Tuossa nahkatakissa on muuten leikkaus pielessä. Katsokaapa miten pitkälle takin helma yltää, mutta käsistä jää ranneluusta 5cm hahkaosion yläpää. Jos tuo laitetaan 180cm pitkän päälle, niin helma voi olla oikeassa kohdalla, mutta hihat auttamatta liian lyhyet.
Eihän tossa ole keksitty pyörää miltään osin uudestaan. Aika perus kasakkamallin rotsi. Ihan nätti kyllä ja kierrätysmeininki tosi jees.

edit. resorit tosiaan vie ajatuksia myös vähän joidenkin clicker car coatien ja campusmeiningin suuntaan, diggaan.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.