alfa kirjoitti:^ Kiitti vinkkauksista. Saattaisin harkita tuota, jos olisi rutkasti halvempi. Näyttäisi kuitenkin paremmalta tummanruskeilla resoreilla.

Alkaa näyttää siltä, että Valstarino on yhä paras vaihtoehto, vaikka kieltämättä hirvittää ajatus suurin piirtein 800 euron sian ostamisesta säkissä. Ehkä olisi järkevää poistaa toi ASOS nyt ensin ja katsoa tulevan kesän ajan, että saanko toimimaan ja tuleeko käytettyä.


Ei ole järkevää poistaa ASOS. Osaatko olla tyytyväinen ostokseen, kun tiedät, miten paljon parempia vaihtoehtoja on tarjolla samassa kategoriassa? Kontrasti tuon ja laadukkaan nahkarotsin välillä on järjetön.

Jos ei pysty maksamaan 800 euroa, etsi vähän halvempia vaihtoehtoja, käytetyt ja alennetut. En usko hetkeäkään, että sesonkirotsi tuo tyytyväisyyttä hienoista asioista tietävälle. Lisäksi kyseinen nahkarotsi on mallia, sen saa toimimaan kuka tahansa.
Nine kirjoitti:Lisäksi kyseinen nahkarotsi on mallia, sen saa toimimaan kuka tahansa.


Kaikki muut pointit valideja, paitsi tämä.

Esim omalle kropalle (ja toisekseen täysinäisesti omiin tyyleihin) tuollanen nahkarotsi on varsin hankala. Että ihan kuka tahansa sitä ei kyllä saa toimimaan.

Tommin pitkälle varrelle ja kasuaalityyleihin tuskin tosin pitäisi olla ongelma.
no jaa, ite en kyllä ymmärrä, miten toi olis DLA:n kropalle hankala.
Toimittaminenkaan ei imo vaadi juuri mitään, sen kuin vetää farkut jalkaan ja heittää rotsin niskaan.
^avaa ihmeessä vähän, että miksi, koska en oikeasti ymmärrä että miksei lyhyelle sopis bomberimallinen rotsi. Esim. TOJ:n Drew on sitä mieltä (ja tuntuu että jengi jotka tilailee rotseja myös), että bomberit ja motot nimenomaan sopii vähän patukkamaisempaan kroppaan hyvin ja paremmin kuin vaikkapa DR:t.

ylipäätään mun mielestä lyhyet takit saa näyttämään vähän pidemmältä / korostaa pituutta jos on jo valmiiksi pitkä/pitkät jalat. Ei sillä ettei näyttäis pitkällä kaverilla hyvältä, mutta mun mielestä nimenomaan lyhyet kaverit hyötyy tosta efektistä.
Ei siinä oikeastaan ole sen kummempaa avaamista kuin etten ole testannut montaakaan bomber-mallista rotsia mitkä olis itsellä näyttäneet hyvältä. Eli meidän näkemykset ton esteettisen toimivuuden suhteen on vaan aikalailla erilaiset.

Mut jokainen näkee tavallaan, ei siinä. Ja toivottavasti joku rotsi löytyy, mikä muuttais omaa näkemystä, koska itsessään noi rotsit on siistejä.
Okei, kiitti! Got it.. jatkan silti, koska vartalotyypin mukainen pukeutuminen kiinnostaa aiheena. Tosta sun viestistä saa vähän sellaisen kuvan, että koska joku ei sun mielestä ole tuntunut luontevalta päällä / sun italomensweartyyleihin sopivalta = sama asia kuin ettei se sovi sun vartalotyypille. Mun mielestä noi on kuitenkin kaksi aika eri asiaa.

Esimerkkejä miten ite hahmotan asiaa: korkeat kaulukset sopii yleensä mun mielestä paremmin kapea/pitkäkaulaiselle kuin lyhyeen ja paksuun kaulaan. Korkea rise sopii paremmin, jos on pitkähkö selkä ja lyhyet jalat kuin sellaiselle, jolla on jo valmiiksi pitkät jalat suhteessa torsoon. Ei tietty mitään kiveenhakattuja sääntöjä, mutta karkeina yleistyksinä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.