Pitäis ihan basic harmaa kollaripaita ostaa, ilman mitään näkyviä logoja toki. Monet tommoset paidat mitä oon tampereen kivijaloussa kokeillu, niin on olleet muuten hyviä, mutta vähänkin normaalisti ollessa ja liikkuessa tuppaavat nousemaan vyön yläpuolelle, eli ovat siis liian lyhkäsiä. Jos taas ottaa isompaa kokoa, niin sitten pussittaakin joka puolelta. Mulla on aika pitkä selkä, mutta myös aika ohkanen ruumiinrakenne. Vinkkejä siis paidoista, jotka on vähän pitemmän mallisia, mutta ei mitään hamemittaa kuitenkaan.
Point kirjoitti:Pitäis ihan basic harmaa kollaripaita ostaa, ilman mitään näkyviä logoja toki. Monet tommoset paidat mitä oon tampereen kivijaloussa kokeillu, niin on olleet muuten hyviä, mutta vähänkin normaalisti ollessa ja liikkuessa tuppaavat nousemaan vyön yläpuolelle, eli ovat siis liian lyhkäsiä. Jos taas ottaa isompaa kokoa, niin sitten pussittaakin joka puolelta. Mulla on aika pitkä selkä, mutta myös aika ohkanen ruumiinrakenne. Vinkkejä siis paidoista, jotka on vähän pitemmän mallisia, mutta ei mitään hamemittaa kuitenkaan.


Norsella on usein vähän pitempiä malleja. Lisäksi jos ASKET saa oman versionsa kohta valmiiksi säädetyllä pituudella niin sekin voi toimia.
^Stone Islandin collari on pituuden puolesta aika jees, ainakin talvimalli. Toinen hyväksi todettu on Acnen "College" -niminen collari. Jälkimmäistä saa pienellä naamalogolla tai ilman. Omistan saman harmaana, mustana ja sinisenä. Aika 5/5 tuote mielestäni.
Asketin mitat näyttääkin muuten aika täydelliseltä, s long olis hyvä ja ulkonäkökin miellyttää, hinnasta puhumattakaan. Toi mittaussysteemi on paras, pitäs olla joka paikassa.
FYI informaatiopläjäyksenä Askettiin liittyen, jaan tämän laukaustenvaihdon kiskan aspan kanssa:

"Hi Tapio,

Thanks for reaching out to us. We are expecting to get a restock of all colors and sizes in no more than 2 weeks. Indeed you're right and we had hoped to get the restock before the sweatshirts but unfortunately they took a bit longer. I hope you can wait until then.

Best regards,

Jakob"

"Dear Recipient,

Are you guys going to restock the black tees any time soon?

I'm personally going to get the sweatshirt as soon as I can order it together with a black tee, so that I don't have to order them separately and pay postage (twice). And I would imagine that there are other people thinking along the same lines out there as well."

Eli jos ajatuksena on ollut tilata t-paita ja haluaa sniiduilla postimaksujen kanssa, niin kannattaa odottaa pari viikkoa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.