En keksinyt mihin tämä olisi järkevintä laittaa, joten täältä tulee ja joku voi kertoa mikäli pieleen meni!

Olen siis jalkinemuotoilija, jolla on välillä liikaa aikaa. Omista nurkista alkaa löytyä kenkiä ehkä ihan tarpeeksi, joten kyselisin että olisiko täällä herrashenkilöitä, joita kiinnostaisi kunnon made in Finland - handmade - custom shieet tennarit/sneakerit?

Eli siis asiakkaan omien toiveiden mukaan suunniteltuja kenkiä olisi tarjolla. En vaadi tietenkään, että asiakas tietää kaiken kengistä vaan mielelläni hoidan suunnittelut hyvässä yhteistyössä. Olen vielä opiskelijastatuksella, joten hintaluokka ei liikkuisi missään tonneissa vaan kohtuullisesti työn mukaan yhteisesti sopien. Teen kaiken itse, ideasta suunnitteluun, lestin ja materiaalien valintaan, kaavoitukseen ja valmistukseen sekä valmiiksi tuotteeksi. Hämeenlinna place to be, mutta liikun usein Jyväskylän suunnalla sekä tarvittaessa Helsingin seudulla, mikäli tarvitsee pitää sovituksia tai suunnittelutapaamisia.

Oma tyylini liikkuu ehkä enimmälti jossain Stan Smithien ja GATien maastossa. Mieluiten tekisin siis matalia tennareita, mutta materiaaleihin/tyyleihin/yms olisi mahdollista vaikuttaa omien näkemysten mukaan. Tottakai kerron mikä on mahdollista ja mahdotonta tekemisen suhteen ja ehdottomasti yhdessä suunniteltaisiin parhaat ratkaisut.

https://imgur.com/a/1xBho1j -linkin takaa näkee tekeleitäni sekä instagramista löytää samalla nimimerkillä kuin täältä.

Toivottavasti ei liian sekava aloitus, tarkentavia kysymyksiä otetaan mielellään vastaan!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.