Irppalirppa kirjoitti:miksi scoutata seconehandina jotain luksusbrändikamaa ja brändätä se päällä ittensä rikkaaksi jos ei oikeasti ole pätäkkää ostella niitä kuin tavan jamppa ostaa sukkia?


Irppalirppa kirjoitti:Ellei kyseessä ole joku tosi erikoinen, ainutlaatuinen kuosi/materiaali tmv.


Vastasit itse kysymykseesi. Toi tmv. voi sit sisältää kaikenlaista estetiikasta lähtien.

Fake it 'til you make it.
Stonari on poikkeus, mutta sitäkin tulee käytettyä useimmiten ilman badgea.


Mietin vaan miksi ihmeessä ostaa Stonaria jos patchia ei voi/viitsi/kehtaa pitää kiinni. On se kuitenkin oleellinen osa sitä brändiä ja tagiin liimattua hintalappua.

Hypend kulttuuri on jotain sellaista mitä ei vaan voi ymmärtää ja säälin jonnejen/junnujen vanhempia.....tai paremminkin niiden lompakoita.
^Mulla on yksi stonarin takki ja pidän sitä mieluiten ilman sitä ”vasaralenksua”. Sitäpaitsi niistä kahdesta kiinnitysnapista kyllä ”tietäjät tietää”, jos tarvetta on viestiä ulospäin vaatevalinnoillaan. Eikö taannoin ollut Hesarissakin kuva jostain Herlinistä(?) jolla oli badgeton stonarivillis päällä niin että napit vaan näkyi. Täällä tyylitietäjät tunnisti heti, mutta valtaväestölle kaksi pikkunappia olkapäässä ei kerro mitään.

Noh, tosin valtaväestölle Stone Island ja River Island (kauppakeskusmerkki) vaikuttaa olevan sama asia. Krokotiili ja pooloratsastaja tuntuvat olevan ainoita takuuvarmoja vaatemerkkejä, jonka kaikki jampat tunnistaa ja pitää normisuperdrytä ”parempana” merkkinä.
Tapsa kirjoitti:Maailma hukkuu paskaan. Ostaisin mielelläni kaiken second handina.



Itse ostan ehkä 90% käytettyä internetin kautta. Uutena sitten kivijaloista.
Barbour Bedale päällä ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja edelleen fiilis oli ”njäh, en tiedä”. Joku siinä vaan tyylillisesti mättää vaikka ihan loistava rotsihan se on. Fitissäkään ei sinänsä mitään vikaa ole-36 koko tällaisella S koon kaverilla. Mietin tässä laittaisko ton myyntiin vai säästäisikö ulkoilutakiksi. Toisaalta mitä tollasesta viikon-kaks käytetystä ees sais myymällä ja mitä sitten tilalle...millä sen korvaisi?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.