No eivätpä ole kyl omat chromexcel-indyni juurikaan muuttaneet väriä suuntaan tai toiseen n. neljän vuoden aikana.

Ehkä jonkun enemmän kenkiä puunaavan käsissä tilanne voisi olla toinen, mut sanoisin et ei kandee ainakaan olettaa merkittävää muutosta.
uros kirjoitti:Ehdotuksia?

Pääväriltään harmaata siis...?

Pitäis nähdä livenä, mutta esim pellavasta tää Berg&Berg vois toimia jäbän tyyleihin.

Kuva

Drake'silta vähän erilainen, kudottu silkkinen missä tollanen pieni kuvio.

Kuva

Vandalta vähän tummempi harmaa?

Kuva

Kuvioitu voi mennä vähän pitkälle, mut esim Drake'sin POW?

Kuva
Itellä kesälle kanssa muutamia häitä tulossa ja kelasin, että päädyn kuitenkin siniseen solmioon (muuten tuo sama setti), ehkä jotain tällasta ku alla oleva vandan kashmir/villa-sekoitus tai sit vaihtoehtoisesti joku pieni

Kuva
MrMan kirjoitti:osaako joku kertoa Gran Sasson neuleitten kokopolitiikasta, ovatko tts?

Yhtäkään en omista, mutta kokeilujen perusteella muistelen, että ovat true-to-size. Paitansa ainakin ovat.

Jos kävit Saumassa, niin kysyitkö pojilta? Luulen, että tässä tapauksessa sieltä saat vastauksen...
Pepe kirjoitti:Onko kukaan ikinä lyhennyttänyt kauluspaidan hihoja? Kannattiko?

Oon toki, kun on kääpiön kädet.

Eipä tuo ompelijalle kovin iso homma ole, eikä tuo nyt muistaakseni älyttömyyksiä yleensä maksa (10-15e).
DressLikeA kirjoitti:
Pepe kirjoitti:Onko kukaan ikinä lyhennyttänyt kauluspaidan hihoja? Kannattiko?

Oon toki, kun on kääpiön kädet.

Eipä tuo ompelijalle kovin iso homma ole, eikä tuo nyt muistaakseni älyttömyyksiä yleensä maksa (10-15e).

Hyvä tietää. Täytyy käydä näyttämässä paitaa ompelijalle joskus, kun jaksan.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.