ulkona. pari henleyta sattui tulemaan vastaan hyvään hintaan ja vaikka tämä olikin jo suunniteltu juttu 2020 lopulla niin tällä mennään. tsemppiä muille:)
Hitto, nappasin itseni lipsumasta. Piti tilata uudet Niken tech fleece pieruverkkarit kotikäyttöön kun vanhoista paistaa päivä läpi. En olis tuosta itseäni kehdannut käräyttää mutta alesta nappasin mukaan vyön ja lippiksen, joita en edes tarvinnut joten out.
Onnistuin aika hyvin alkuvuoden pärjäämään pelkästään urheilupoistoilla: juoksukengät, painonnostokengät, teknistä vaatetta jne.. Lisäksi valkoiset aluspaidat, sukat ja bokserit luokittelin pakollisiin hankintoihin.

Nyt kuitenkin päädyin poistamaan tällaiset stockx:stä pikku preemiolla, kun Adidaksen verkkokauppasta oli keretty myydä loppuun. Nämä on vähän siinä rajoilla, meneekö enää urheilupoistoksi, joten kirjaudun ulos tämän vuoden skabasta :) https://www.adidas.fi/the-velosamba-cyc ... W4459.html

Kuva
Kuva
James, chr ja mä lähestytään uhkaavasti rättihankintavapaata vuotta 2021. Tuli tää lanka mieleen ku kauniimpi puoliskoni hommas mulle synttärilahjaksi Stonarin Gore Texiä ulkoiluun. En ostanu ite joten ei lasketa.
Hyvä nosto ketjulle! Hyvin hankintavapaa vuosi on kyllä rättirintamalla ollut, mutta olen kuitenkin tainnut keväällä jossain kohtaa tipahtaa tästä kisasta.
Itselläkin piti miettiä tarkkaan miten on poistojen kanssa mennyt. Pyöräilyvaatetta on tullut hankittua mutta muuten rättihommat jääneet aika vähälle. Kesälomalla hankin Conversen 70s Chuck Taylorit poistokorista ja toissa päivänä ostin Alpha Industriesien bomberin -70% korista. Kumpikin heräteostoksia. Muuta ei tule koko vuodelta mieleen.
Eli tulkitsenko mä nyt oikein että oon voittanut arvostetun ”Tyylit-foorumin pihein/köyhin jäsen 2021”-tittelin? - Torille. Jotenki tää semituore kahden lapsen vanhemmuus on tehnyt luonnollisen paussin vaateostoksille.

Aion silti yrittää jos saisin pidettyä ostohousut kaapissa vielä vuoden loppuun saakka. Ehkä ens vuonna vois tehdä pitkästäaikaa poistoreissun Japaniin, who knows.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.