Itse olen postin välityksellä palauttanut, 37,90e tulee hintaa verkossa maksaessa. Mikäli on ostanut Paypalilla, saa palautuksen maksun korvattua 30 euroon asti, jolloin todelliseksi hinnaksi tulee 7,90e.
Avaat sen tapahtuman, sitten klikkaat Request return shipping refund ja laitat liitteeksi kuvan kuitista ja vaikka siitä paketista sekä tiedon paljonko postit maksoivat. Ei välttämättä korvaa koko summaa, mutta ison osan siitä.


T-paita lähti testiin. Tilasin XS:n.

Odotan jännityksellä miten koko osuu. Fitti tuossa on aika reilu, mittojen mukaan orslow XS on yks yhteen Merzin L:n kanssa.
James kirjoitti:


T-paita lähti testiin. Tilasin XS:n.

Odotan jännityksellä miten koko osuu. Fitti tuossa on aika reilu, mittojen mukaan orslow XS on yks yhteen Merzin L:n kanssa.

Hienoa! Tuolla Careofcarl on ollut parhaat alet tänä kesänä. Palautuu hyvää tuotetta, jossa on -70 % hintalappu muun muassa Common Projectsilta, Aspesilta ja Orslow:lta.
Tuo Indigo t-paita on kyllä suuri. Itse otin 3 koon joskus Yooxista ja se fittasi L-XL väliltä, ehkä lähempänä XL:ää, koska neulos on aika joustavaa. Vuotaa lisäksi indigoa aika pitkään kannattaa huomioida pesussa.
Itseltä löytyy itseasiassa valkoisena sama paita kokoa 4. Poimin joskus calirootsin aleista. Oli melkoinen mekko. Tytär ehti paloitella tagit ennen kuin pääsin palauttamaan, joten heitin paniikkiratkaisuna 60-asteiseen pesuun ja siitä kuivausrumpuun. Lopputuloksena oli itsellä sopiva oversize fit.

Jännä nähdä mitä kokoa tuo XS tarkoittaa. Kokoa 1 ei hirveästi Euroopassa näy ja 2 on kyllä omien kokemusten mukaan kaukana XS:stä.

Materiaalin puolesta ainakin valkoinen menee omassa T-paita rankingissa Merzin kanssa ykköseksi.
Mielestäni valkoinen/sininen/harmaa ovat erimateriaali kuin tämä indigo t-paita, joka on neulosta. Edelliset on perinteistä t-paita materiaalia paksummasta päästä. Omistan joka väriä yhden. Sininen kutistui hurjasti pesussa, harmaa vähän vähemmän, valkoinen ei oikeastaan yhtään. Indigo paita on selvästi isompi samassa koossa kuin nuo muut.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.