Suomen Helsingin Aleksanterinkadun Polo Ralph Lauren -putiikissa on loppuunmyynti. Kaikki vähintään -30%, osa -50% tai -70%. Kannattaa kattoo nopee.
Tuli itse eilen ohikulkiessa pyörähdettyä, mutta nopeasti katsoin, että miesten puolella oikeastaan kaikki oli -30% ja naisten puolella sitten nuo isommat aleprosentit.

Osaatko sanoa näinkö / ymmärsinkö väärin?
Miesten puolella oli yksi rekki -50% ja yksi -70%, näissä oli ainakin perus OCBD:ssä jäljellä lähinnä koot XS ja XL, muita tuotteita en katsonut tarkemmin. Melkoinen mayhem oli päällä kun itse sattumalta ohikulkumatkalla piipahdin. Mukaan lähti pukuvyö jota olinkin kaupungille lähtenyt etsimään, en olisi sitä varmasti normaalisti käynyt tuolta katsomassa.
Helsingin Stockalla varmaan viimeiset parit Parabootia -40 prosentissa. Oli ainakin muutamat ruskeat Barthit, keskiruskeita Avignoneja about UK 8,5 - UK 11, häröjä (viininpunaiset ja siniset mokkaiset) Michaelit muistaakseni UK8,5 ja yhdet mustat Pacificit koossa UK 8.
Jiri kirjoitti:Joku myy Torissa vintagena 501 big E selvagea. Koko 31/27. Tajuttoman nätit. Itse suorittaisin oitis poistotoimenpiteen, jos koko olisi oikea. Myyjä vaikuttaa tietävän mitä myy, mutta silti hinta vain 40 e.

https://m.tori.fi/vi/102472668.htm

Feikit ne todennäköisesti oli, kuten suuri osa Torin "made in Usa" leviksistä. Taktisesti myyjä jätti esim. pahviläpyskän pois kuvista, mutta muiden kuvien perusteella nuo oli selkeästi 2000-lukua.
Mind_conc kirjoitti:
Jiri kirjoitti:Joku myy Torissa vintagena 501 big E selvagea. Koko 31/27. Tajuttoman nätit. Itse suorittaisin oitis poistotoimenpiteen, jos koko olisi oikea. Myyjä vaikuttaa tietävän mitä myy, mutta silti hinta vain 40 e.

https://m.tori.fi/vi/102472668.htm

Feikit ne todennäköisesti oli, kuten suuri osa Torin "made in Usa" leviksistä. Taktisesti myyjä jätti esim. pahviläpyskän pois kuvista, mutta muiden kuvien perusteella nuo oli selkeästi 2000-lukua.


Kerrankin iskävartalosta on hyötyä: jos olisin laihempi, mulla saattaisi olla nyt piraattihousut jalassa.
Tässäpä muuten uus kauppa --> coitell.com. Vähän enemmän high-endiä käytettynä, mutta aika hyvät hinnat verrattuna moniin muihin. Voi tarjota myös myyntiin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.