^ kohtalainen diili valkoisista bball. Samanlaisia ilmoituksia alkaa tulemaan enemmänkin. Huomaa kyl vaatteisiin kuluttamisen olevan aika jäissä itselläkin.
Itse taas ajattelen, että juuri nyt pitää kuluttaa, eikä ensisijaisesti sen takia, että monessa paikassa on hyvät alet päällä. Itse olen tehnyt varsinkin pitkään mietinnässä olleita isompia ja hyvin aikaa kestäviä hankintoja.
Jep Gambardella kirjoitti:Itse taas ajattelen, että juuri nyt pitää kuluttaa, eikä ensisijaisesti sen takia, että monessa paikassa on hyvät alet päällä. Itse olen tehnyt varsinkin pitkään mietinnässä olleita isompia ja hyvin aikaa kestäviä hankintoja.

Vaikuttaa aika paljon sekin ettei ole ollut mielessä ostettavaa vaatepuolella. Yhdet tennarit, nahkarotsi ja yksittäisiä paitoja on tullut tämän vuoden puolella ostettua.

Tosi harmillinen tilanne monen vaate- ja kenkäkaupan osalta. Tällä hetkellä sellaisetkin jättiläiset kuin Mr. Porter ja yoox ovat suljettuina ties miten pitkään.
Kivijalkaa olisi kiva tukea mutta kun ei oikein ole niissä mikään inspiroinut edes ennen tätä tilannetta. Mulla on ehkä liikaa kaikkea? No yksi kello Sepänviisarista on ihan kohtuullinen panostus, joskaan hänen bisneksensä tuskin niin riippuu ihmisten liikkumisesta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.