Tossa Suittarin rotsissa hyvä juttu on, että se ei ilmeisest ole niin helvetin paksu kuten joku Schott. Sellaisen alle ei pahemmin muita vaatteita laiteta ellei ole oikeasti kylmä. Vähän pitkä se joo on.
Alla muutamia kuvia Lontoon Vigo Streetin myymälästä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Nuo vaelluskengät kannattaa ainakin jokaisen vähänkään isojalkaisemman unohtaa. Hirvittävät sukset...
Toi päällystakki on kyllä nätin näköinen, eikä yhtään helpota oloa kun tarve olisi ostaa joku uus pitkä villakangastakki.
Mua taas vähän harmittaa, ettei sellaiselle ole juurikaan käyttöä. On kuitenkin ihan hiton hieno rotsi.

Mites muuten Suittarin paidat istunut niille, jotka niitä on tilannut? Tilasin kuukausi tai kaksi sitten paidan sieltä ja oli kyllä vähän pettymys istuvuudeltaan. 39 extra slim fit on kaulasta, hartioista ja rinnasta ihan hyvä ja hihanmitta on spot on. Ongelma kuitenkin on, että hihoissa ja erityisesti vyötäröllä on aika paljon ikävää tyhjää tilaa. Enkä edes ole mitenkään erityisen laiha. Seuraava koko alaspäin onkin sitten jo ainakin kokotaulukon puolesta liian pieni rinnasta.
A-E kirjoitti:Mites muuten Suittarin paidat istunut niille, jotka niitä on tilannut? Tilasin kuukausi tai kaksi sitten paidan sieltä ja oli kyllä vähän pettymys istuvuudeltaan. 39 extra slim fit on kaulasta, hartioista ja rinnasta ihan hyvä ja hihanmitta on spot on. Ongelma kuitenkin on, että hihoissa ja erityisesti vyötäröllä on aika paljon ikävää tyhjää tilaa. Enkä edes ole mitenkään erityisen laiha. Seuraava koko alaspäin onkin sitten jo ainakin kokotaulukon puolesta liian pieni rinnasta.


Aika sama meininki itellä. Extra slim fit on liian löysä rinnasta alaspäin ja hihat liian pitkät.
Itse olen alkanut käyttää pelkästään Suittarin paitoja. Halpoja kuin saippua, osa malleista erittäin nättejä ja minulle 38 ESF sekä SF sopivat vallan mainiosti. Jos teettäisin paitoja, käyttäisin tällaista mallina. Hihat, jotka yleensä ovat ongelma, ovat lähes kaikissa "fiteissä" oikeastaan täydellisen pituiset.
Samoilla linjoilla noiden paitojen kanssa, multa löytyy kasa extraslimmejä jotka on kyllä pirun hyvännäkösiä tohon hintaan. Ainoo miinus on se keskivartalon väljyys. Kyl noi menee irtotakin tai neuleen alla hyvin mut muuten vähän liian full cut mulle. Olis jees jos Schoffalta saisi yhtä hyvännäkösiä paitoja noiden kontrastikaulus, -nappi, -placket etc. hirviöpaitojen sijaan. Schoffan extraslim on toiminut mallikkappaleena mtm säätöihin, hyvää paskaa.
^ Joo, napolissa ei oo mitään turhia kikkailuja.

Hartiat taitaa olla myös vähän ns. normaalia leveämmät. Omassa takissa ehkä vähän ylitystä koossa 46.. (lol)
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.