Barbarossa kirjoitti:Voisi kuvitella että ovat täysin kosmeettisia = poistettavissa.


Varmasti. Mutta miksi nähdä moinen vaiva kun Schott, St James jne tarjoaa jo valmiiksi asialliset, aidomman oloiset versiot ilman turhia kotkotuksia? Tai jos mäihä käy, vintage Sterlingwear tulee vastaan.
^Katos perkele. Vähän niinkuin Italian St James. Ei kaikki italo olekaan paskaa (no tokihan sen tiedän, kunhan provoan). Saako Suomesta - tämä on meinaan ihan uusi juttu mulle.
Itse aiheesta: olenko ainoa täällä, jota häiritsee ihan helvetisti noiden Suittarin (sinisten) pukujen kiiltävyys mainoskuvissa, ja tietty ylipuleerattu (Ralphylta kopioitu) kiiltokuvameno kuvissa ylipäänsä. Noiden rinnalla alan tykät siitä Tres Bienin sähköpää-hipsteristä.
Mulla on kaksi duffelia ja yksi peacoat ja muutama villapaita. Hyvää kamaa. Duffeli on niitä harvoja, joka pysyy suht tiiviisti kiinni pelkillä napeilla (sitä kerettiläistä vetoketjua ei edes ole) ja huppu suojaa oikeastikin. Peacoat on mielestäni st Jamesin veroinen ja duffeli parempi. Noilla on sitten kaikenlaista muotikamaakin, mutta sen voi sivuuttaa. Putiikin asenne vaikuttaa olevan kohdallaan. Big Timesta saa - siellä sanovat laadun olevan hyvää ja vastaavasti St Jamesin menneen takkien suhteen alas menneistä loiston päivistä. St Jamesin villapaidat - ainakin ne perinteiset ovat edelleen kovia.
Itselleni tuli tuo kipparitakki, ja kyllä siittä mielestäni ihan fiksu saa, kunhan vähän lyhentää. Nappeja taidan myös pienen pohdinnan jälkeen poistaa.
Miksi ihmeessä pitää ostaa uusi takki ja sitten lyhennellä sitä, poistaa nappeja ja muutenkin tuunata? EIkö vain voi ostaa suoraan sen lyhyhemmän ilman niitä krumeluureja?
gt. kirjoitti:Miksi ihmeessä pitää ostaa uusi takki ja sitten lyhennellä sitä, poistaa nappeja ja muutenkin tuunata? EIkö vain voi ostaa suoraan sen lyhyhemmän ilman niitä krumeluureja?


Eihän siinä mitään järkeä olekkaan. Tuli jo kuitenkin tilattua ja otettua käyttöön, joten tässä sitä nyt ollaan.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.