dp1 kirjoitti:mitäs lafkoja niitä oli joista sai kohtuu laadukasta selvedge farkkua omilla mitoilla?

Ei kokemusta farkuista, mutta Luxirelta ainakin
Mulla on kolmet SoSon farkut/chinot ja ei ole ollut mitään valittamista. Tosin enpä ole mitään Nudien selvedgeä laadukkaampaa kokeillutkaan, noihin verrattuna mielestäni kestänyt paremmin.
Kellarin siivouksesta vanhoja made in USA 501:iä jostain 90-luvun alkupäästä. Paksu kangas, nykymallia korkeampi vyötärö, selvästi kapeammat lahkeet (lev. lahkeensuussa 20 cm) ja 34-koossa vyötärö 80 cm = 31,5 tuumaa??? (Edit. olisivatkohan olleet shrink to fit -versiota, pesemättöminä pari tuumaa isompia?)

Jos mahtuisi vielä päälle, niin malli itsessään olisi tosi hyvä.

Kuva
Selvage-farkkujen kavennus, missä kannattaisi suorittaa Turussa? Sisäsaumasta kavennetaan, eikö? Ei pitäisi kun polven alapuolelta ottaa, mutta olen ymmärtäny että koko matkalta pitää siis sauma avata?
JJV kirjoitti:Selvage-farkkujen kavennus, missä kannattaisi suorittaa Turussa? Sisäsaumasta kavennetaan, eikö? Ei pitäisi kun polven alapuolelta ottaa, mutta olen ymmärtäny että koko matkalta pitää siis sauma avata?


Piilopisto toiminut myös kyseisessä operaatiossa.
3Sixteen+ 21BSP, ostettu 2014, käytin just kolmatta kertaa paikattavana. Oon paikkauttanut haaroista kolmesti, taskut on myös uusittu ja lahkeet lyhennetty.

Viimeisin paikkauskierros Denim Therapylla. Aiemmat ainakin Galliamolla, ehkä muuallakin. Galliamon duunaamat taskut oli kyl todella hyvät. Paikkaukset ei mitenkään erityiset.

Yllätti että Denim Therapy käytti tuollaista haavojen paikkaukseen käytettävää harsoa pohjakankaana, mut se tuntuu kyl aika paljon miellyttävämmältä kuin toi paksu denimkangas jota aiemmin on käytetty. Tulee paljon vähemmän lisää massaa ja jäykkyyttä housuihin.

Hyvin nää on palvelleet viisi vuotta, ja odotan innolla tulevia vuosia.

Tällaiset ne on tuoreena:
Kuva

Alla vertailun vuoksi APC PS, jotka nekin on pariin otteeseen paikattu.
Kuva
Kuva

Ja APC:t yksinään:
Kuva
Kuva

Paikkaukset vähän lähempää:
Kuva
Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.