henrip kirjoitti:Tosta kun vielä nappaa sen -20% niin on jo todella edullinen!

Jos itse lähtisin ostamaan lisää farkkurotseja harkitsisin vahvasti tätä. Mukava paksuus ja hävyttömän upea matsku!
https://www.cultizm.com/en/denim/denim- ... dge-16.5oz


Pirun hieno kyllä tämäkin!

Fossé Colline kirjoitti:Cultizmin kautta tämä on aika taaki: https://www.cultizm.com/en/denim/denim- ... dge-14.5oz

Ostin samaisen Montrealista vuosia sitten, tosin uskon sen olevan testierästä tjsp. kun niin halvalla varastomyymälästä lähti. Kova kuin haarniska ja täyttää mielestäni kaikki kriteerit. Firma on siis Naked&Famousin omistajien varjobrändi, joka myy about samoja malleja eri nimellä, tosin taitaa olla Kiinassa valmistettuja.


Kiitti vinkeistä, taidan tätä kokeilla.
Siis ei kai olekaan sellasta denimiä mikä ei vähäsen lörpsähtäis käytössä? Ja sit pesussa vähän ehkä kitsahtaa mut liekö niin paljon että ei menis enää päälle?
Kokemuksia Indigoferan Clint No 2 shrink to prima fit -farkkujen kutistetumisesta ja venymisestä?


Oon tässä keskustellu ruotsalaisten kauppojen kanssa mitoista, enkä oo oikein päässy selvyyteen ostaisinko 32/36 vai 33/36. Pinkomossa on enää vyötäröä 31 ja 34, joten niistä ei ole paljoo apua.

Vanhoissa jenkeissä tehdyissä LVC 1947 501ssä (jotka on kovia kutistumaan) oon 34/34. Warehousen one wash farkuissa 32.
Tavotteena ois pesujen ja käytön jälkeen saada indigoferan clinttien vyötärö olemaan 41cm (mitattuna niin ettei vyötärö etuosaa ole pingotettu takaosan tasolle, kuten ruotsalaiset kaupat tuntuvat mittaavan). Eli olisivat puolikokoa isommat kuin warehousen 800xx ja DD1001xx (1947).
Viimeiset 4-5 vuotta ajettu Acne Rivereillä (34”/34”) ja nyt viimeisen vuoden kyykktreenit on tuottanu sen verran tulosta, että reidet alkaa olla aavistuksen ylärajoilla tämän mallin kohdalla. Mikä malli seuraavaksi alle? Tilasin Asketin regular 34”/32” ja tämä on muuten ihan hyvä, mutta kyllä sitä vaan kaipaa sitä pientä parin prosentin venyvyyttä, mitä Acneissa on (asket 100% cotton vs Acnen muutaman prosenrin elastaani) Pehmeneekö nämä käytössä vai laitanko suosiolla kiertoon?
mbch kirjoitti:Viimeiset 4-5 vuotta ajettu Acne Rivereillä (34”/34”) ja nyt viimeisen vuoden kyykktreenit on tuottanu sen verran tulosta, että reidet alkaa olla aavistuksen ylärajoilla tämän mallin kohdalla. Mikä malli seuraavaksi alle? Tilasin Asketin regular 34”/32” ja tämä on muuten ihan hyvä, mutta kyllä sitä vaan kaipaa sitä pientä parin prosentin venyvyyttä, mitä Acneissa on (asket 100% cotton vs Acnen muutaman prosenrin elastaani) Pehmeneekö nämä käytössä vai laitanko suosiolla kiertoon?

Ei ne "pehmene" mielestäni, mutta venyvät/mukautuvat jonkin verran käytössä sinun mukaasi. Mulla olleet vastaavat nyt jonkun vuoden käytössä.
Onks kukaan kokeillu Rag & Bonen farkkuja? MiUSA kamaa ja sielä on pari suht kiinnostavaa mallia vaikka suurin osa pesuista on aivan jäätäviä. Tilasin kokeiluun yhdet mut mun kroppatyypillä farkut on haastavin vaate mitä on.

Edit: tilasin Rag and Bonen FIT1 (Throop) ja nää on ihan törkeen kivat. Ehkä turhan tiukat/ihonmyötäset mut isommat nää ei ois voinu olla, veikkaan että käytössä ihan passelit. MiUSA kaihara-denimiä ja tosi mukavan paksut/jämäkät vaikka stretchiä sen verran että pystyy nouseen portaatki. Taian tilata mustat heti perään.

Edit2: Tilasin mustat heti perään :D
Fossé Colline kirjoitti:Lämmin suositus näille: https://bergbergstore.com/collections/sale-jeans

Otin kolmessa sinisen värissä ja olen erittäin tyytyväinen. Täyteen hintaan ihan huumoria, mutta ehdottomasti 143€ arvoiset farkut. Pituutta lähtee jonkun verran pesussa, joten ei kannata lähteä välittömästi lyhentämään. Fitti mallia faija, eli täydellinen.


Millaisia käyttökokemuksia Berg&Bergin farkuista? Onko istuvuudesta ja koosta huomioita? Noiden mittataulukossa sanotaan että housukoko 50 vastaa farkkukoko 32 jne, oletko samaa mieltä?
Olli kirjoitti:
Fossé Colline kirjoitti:Lämmin suositus näille: https://bergbergstore.com/collections/sale-jeans

Otin kolmessa sinisen värissä ja olen erittäin tyytyväinen. Täyteen hintaan ihan huumoria, mutta ehdottomasti 143€ arvoiset farkut. Pituutta lähtee jonkun verran pesussa, joten ei kannata lähteä välittömästi lyhentämään. Fitti mallia faija, eli täydellinen.


Millaisia käyttökokemuksia Berg&Bergin farkuista? Onko istuvuudesta ja koosta huomioita? Noiden mittataulukossa sanotaan että housukoko 50 vastaa farkkukoko 32 jne, oletko samaa mieltä?

Hyvä fiilis tähän asti. Noita tummimpia eniten käyttänyt, niistä on kyllä väriä lähtenyt jonkun verran enemmän mitä odotin, vaikka olen vasta kerran pessyt. Ihan peltisinä raakafarkkuina ei siis pysy. En nyt keksi mitä enempää vaatisin farkuilta, hyvin tuntuu toimivan.

Kokotaulukko piti mielestäni paikkansa. Tilasin 34-vyötäröllä ja se on normaali kokoni (tai 52). Vyötärö ei ole myöskään venynyt käytössä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.