En ikinä tee tätä, mutta nyt on ehkä paikka kun kuitenkin ollaan tällä itselle vähän vieraalla alueella... Mielipiteitä puolesta tai vastaan?

Kuva
Vastaan.

Pohjan pito epäilyttää ja omaan makuun vaelluskengän on kyllä oltava nahkaa tai mokkaa, vaikka kuinka olisi ns. kaupunkikäyttöön. Harmaa + ruskea kombossa ei mitään vikaa, mutta ottaisin mokkaisena.
Ihan nätithän nuo ovat periaatteessa, mutta villa ja pohjat epäilyttävät. Kaupunkikäytössä voivat toimia, jos ei ole lunta eikä jäätä. Pohjamateriaalina vibramin moreflex on todella kevyt, mutta liukkas.
Jatketaan kyselylinjalla, mitä mieltä aikeista lyhennyttää nää M61:set

tästä:

Kuva

tällaisiksi?

Kuva

Väri on jo tummunut nahkaöljyllä ja rasvalla käsittelyn jäljiltä vähän jälkimmäistä kuvaa tummemmiksi. Katotaan millaiseksi se tököttien imeytymisen jälkeen jää.. todennäköisesti suht. tummaksi, joten ajattelin heittää joko konjakkia tai sit jotain punertavaa cremeä ja jättää iltin koskemattomaksi (tollainen punaruskea rasvauksen jäljiltä).

Tällä hetkellä tuntuu omiin tyyleihin liian härskeiltä remmien kanssa, mutta toisaalta jos noi menee nyt pätkäisemään niin ei niitä takaisinkaan enää saa.
^ Joo siis työ on varmaan kalliimpi, kuin itse kengät.. ainut että noita ei välttämättä ole tarjolla, jos toiset parit haluaisi. Pyysin kaikki oman koon parit sovitettavaksi ja se mitä jäi jäljelle ei myöskään kondiksen puolesta ollut läheskään niin hyvässä hapessa kuin oma pari. Mutta joo, eiköhän noi tule kuitenkin lyhennettyä, että kehtaa ihmisten ilmoillakin käyttää.
^ Itse epäilin samaa, Suomen talvi (lumi, loska ja suola) ei ole ehkä se parasta noille. Ständillään kyllä vakuuttelivat, että hyvin tuo materiaali hylkii kaiken lian, sateen jne...

Olen pikkuhiljaa siirtymässä malliin, jossa ostan vain tuotteita, joista tulee samantien tunne "tätä tulen käyttämään paljon". Ehkä näistä tulee tällä perusteella nyt jo toinen hylätty ostos parin päivän sisällä.

Joonan saappaista ehdottomasti tuo yläosa pois. Vaikka ovatkin sitten ehkä vain bootsit muiden joukossa, mutta kuitenkin paljon siistimmät ja käytettävämmät bootsit anyway.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.