haistelija kirjoitti:Mitä tuotetta reunoksiin käytit/suositeltiin? Kaikenkaikkiaan oikein hyvältä näyttää!


Reunoksia varten ostin hienoa hiekkapaperia ja kevyesti hioin reunoksia tasiseksi. Sitten laitoin ihan vaan samaa Saphirin Cremeä mitä käytin pintanahalle, annoin kuivua ja harjasin. Olisihan reunoksille ollut ihan omia tuotteita, mutta päätin testata nyt näin ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Fossé Colline kirjoitti:
JaHoty kirjoitti:Mulla alkaa Paraboot Avoriazissa hiertymään nahkaan reikä noiden nauhojen rautarinkuloiden kohdalta. Näyttäs että toi rautaosa pääsee liikkumaan ja hiertämään tota nahkaa kulmassa joka on nyt tehnyt reiän tohon nahkaan.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja minkälaisia operaatioita ton korjaamiseen ois?

Tutkailin omia ja näyttäisi olevan hyvin kevyet painaumat rinkuloiden kohdalla, alla kovaa (kaupunki)ajoa toista vuotta. Kuulostaa aika hurjalta, saatko kuvaa laitettua?


Eipä tuosta kovin hyvää kuvaa saa.
Tarkemmin puhdistettua ja vähän hoidettuna näyttäisi että siihen on tullut pieni viilto. Pitää viedä näytille Cainille ja kattoa mitä he sanovat.
kana kirjoitti:Meneekö takuuseen vai onko ominaisuus? Ostettu Pinkomosta joulukuun lopulla ja käyttöpäiviä tullut joku 30.

Kuva

Suutarihan ton halvalla kasaan liimaa, mutta ei nyt mitenkään parissa kuukaudessa pitäisi lähteä irtoamaan. Jokin virhe siinä kengässä on oltava valmistuksessa. En osaa sanoa Pinkomon politiikasta, mutta kannattaa siellä käydä juttelemassa.
Aika kovat 30 päivää selvästi olleet. Eihän noissa ole mitään vikaa? Tuollaisen käytön jälkeen liimat vähän karanneet, kympin homma suutarilla laittaa kuntoon jos häiritsee.
chr kirjoitti:Aika kovat 30 päivää selvästi olleet. Eihän noissa ole mitään vikaa? Tuollaisen käytön jälkeen liimat vähän karanneet, kympin homma suutarilla laittaa kuntoon jos häiritsee.


On näillä muutamat humalat koettu ja paskassa vaellettu. Käyttöönhän nää kengät on tehty. Jotenki toi pohjan irtoaminen toisessa kengässä selvästi ja toisessa ihan skidisti vaan hämää eikä mielestäni ole normaalia. Täytyy kysyä vielä Pinkomosta.
Jos ei ton enempää irvistä, tai kevyesti venyttämällä rako laajene ni ei se varmaan ihan irtoamassa ole. Loskassa ja suolassa kahlaamisen jäliltä nahkareunos kuivahtanu ja irvistää liimauksesta irrottuaan, liekkö vähän kolahtanuki johonki. Näyttää ikävämmältä ku todennäköisesti on.
Ei sillä, 30 päivän jälkeen hiertäs omaakin mieltä.
^^mulla tippui vuosi takaperin kaupungilla ollessa kanta Grensoneista. Joutui hakea kaupasta toiset kengät että pääsi kotiin. Vein pajalle ja osoittautui surkeasti liimatuksi ja nauloissa oli myös säästetty.
Jep, helppo ja halpahan tuo on korjata
dp1 kirjoitti:^^mulla tippui vuosi takaperin kaupungilla ollessa kanta Grensoneista. Joutui hakea kaupasta toiset kengät että pääsi kotiin. Vein pajalle ja osoittautui surkeasti liimatuksi ja nauloissa oli myös säästetty.

Onneks huomasin ajoissa että repsottaa, toi ois aika nihkee
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.