Erving pisti Aldeneihin uudet pohjat, tuli todella hyvä. JR:n pohja ja Vibramin kannat.

Kengät olen ostanut joskus 2015ish, ja kävelin pohjat loppuun. Nahan ja sisävuoren puolesta näillä pääsee vielä toiset saman verran.

Kuva
Fossé Colline kirjoitti:Blackhorse Lanelta kelpo vaihtoehto hintavammalle Parabootille:

https://blackhorselane.com/collections/ ... atural-tan

Kuva

Pieni kysymysmerkki vielä, riittääkö oma katu-uskottavuus.


Hyvä valinta! Oon fiilistelly Brass Tokyon i.e. Clinchin japsivastinetta samalle mallille IG:ssä. Löytyy brändillä Bruschetta Shoes.

Myös kaavan hiominen vastaavien tekemiseksi on itellä ollut enemmän tai vähemmän pöydällä jo melkein vuoden ajan, mut sit on tullut aina muuta väliin. Ois mielenkiintosta koittaa tehdä tuommoset. Jos joltain sattuu löytymään alkuperäinen muukalaislegioonan malli kaapin perältä niin saa laittaa viestiä :)))
Itse tykkään eniten yksinkertaisista narusandaaleista. Näissä paljon käyttämissäni Chaloissa on ohut nahka/kumipohja, kolme reikää ja nahkainen sitomiseen käytetty naru. Kun kengät on kerran sidottu hyvin, ei nauhoitusta tarvitse juuri miettiä. Jalka tykkää, kun varpaat voivat kävellessä levittyä ja olla suorina.
Kuva

Kaikki eivät varmasti ulkonäöstä niin kovasti pidä, mutta mielestäni nämä toimivat vallan hyvin esimerkiksi fatigueiden, chinojen ja miksei keveiden villahousujenkin kanssa
EIhän jollaki sattuisi olemaan jotain pyöreälestisiä Meccariellon kenkiä 8uk kokoiselle jalalle? Olisi mukava sovittaa, mutta ei huvittaisi maksaa 80e posteja ihan siitä ilosta, jos sattuisi sopimaan jalkaan. Erityisesti argentum round kiinnostaisi.
Saiko jostain kivijalasta Stadissa sitä Saphirin "renovaattoria" (pommadier, pieni lasipurkki)? Samalla nimellä jotain suojaspraytä näkyis Pinkomolla olevan mutta ihan eri tuote kyseessä.
Caine, Kalasataman Suutari (Redi) ja Suutari Haukanvuori. Pinkomosta voi löytyä vaikka ei webbisivuilla olisikaan tai sitten se on vain väliaikaisesti loppu. Se spray versio on tarkoitettu esim. mokkanahalle. Toimivaa kamaa sekin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.