miska- kirjoitti:Onko näitä vaaleita ghost overshirtejä vielä jossain myynnissä? Nitty Grittyllä ja Endillä ainakin kaikki koot myyty loppuun...


Stonarin omaan kauppaan eivät vielä ole edes tulleet myyntiin. Eiköhän se koko ghost piece-kapseli tipahda sinne kerralla joten pidä sivu jollain välilehdellä auki.

En ole koskaan pitänyt itseäni kevytuntsikkamiehenä (ihan oma lajinsa) mutta tämä polttelee:

Kuva

Kai ne on mukavia mutta tuonkin hinta on mallia sika (631€).
Help!

Miten menee SI cargo pantseissä koot? Jos 187/82, niin mikä mahtais olla oikea, jos normisti 31/32-34 melkein kaikilla muilla merkeillä.
Viimeksi muokannut Rankki76, 14 Maalis 2019, 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omaa kokoani olen ottanut. Ongelmaksi itelläni muodostuu, että vyötärö saisi olla vielä kapeampi mutta jaloissa pitäisi olla enemmän tilaa. Jotkut mallit istuu, toiset ei.
Spectator kirjoitti:Omaa kokoani olen ottanut. Ongelmaksi itelläni muodostuu, että vyötärö saisi olla vielä kapeampi mutta jaloissa pitäisi olla enemmän tilaa. Jotkut mallit istuu, toiset ei.


Kiitos! Itsellä juuri toisinpäin, et vyötäröön ikälisää ja jalat edelleen aika riukua.
Rankki76 kirjoitti:Help!

Miten menee SI cargo pantseissä koot? Jos 187/82, niin mikä mahtais olla oikea, jos normisti 31/32-34 melkein kaikilla muilla merkeillä.


Vaihtelee myös housumalleittain. Mulla on joko 31 tai 32. Olen normaalisti n. 30. Mä olen hakenut ehkä aavituksen väljempää fittiä kuin kuvissa yleensä. Olen 173/65.
Spectator kirjoitti:
Spectator kirjoitti:
Spectator kirjoitti:Kuva


No poistin tän nyt sitten kuitenkin Largena kun "voihan sen palauttaa" ja "eihän noi hintaerot nyt näytä Stonarin omaan sivustoon verraten juuri miltään" jne. jne.


Tän mitoitus oli aika perus-Stonari eli yksi koko ylöspäin.

Onko tosiaan samaa kokoa muiden paitatakkien kanssa mitä sinulta löytyy?

Mitä olen kokoja tästä katsonut niin silti tuntuisi siltä että olisi enemmän TTS kuin size up niin kuin Stonarissa yleensä.

Itsellä siis viime kevään tummansinisestä paitatakista M ja nyt kun olen netistä katsonut mittoja niin M olisi ainakin rinnanympäryksestä isompi tässä Ghost-mallissa kuin mitä viime kevään mallistossa.

Ehkä parempi kuitenkin vain luottaa ja tilata M niin on sitten varaa kasvaakkin!
Ehkä aavistuksen väljempi kuin vuosia vanha navy upotetuilla rintataskuilla. Tosin se vanha on pesty. Ei ainakaan yhden kokonumeron eroa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.