Spectator kirjoitti:Unohda Grailed. Siellä saa roikkua vuoden, jotta löytää just sitä mitä haluaa ja hinta on luultavasti kovempi kuin millä myyjä osti sen alesta itse + kaupan päälle pyykätty jollain parfyymipesuaineella, jonka haju ei lähde ikinä.

Täälläkin näkyy myyntipalstalla paitatakkeja ja veikkaan että nopeammin ja mukavammalla kokemuksella löytää halutun. Ihan varovaisesti tiedustelen, että esim. tällainen?

Kuva


Juuri tän tyylisiä oon etsinyt! Yv?
jjuuuso kirjoitti:
Spectator kirjoitti:Unohda Grailed. Siellä saa roikkua vuoden, jotta löytää just sitä mitä haluaa ja hinta on luultavasti kovempi kuin millä myyjä osti sen alesta itse + kaupan päälle pyykätty jollain parfyymipesuaineella, jonka haju ei lähde ikinä.

Täälläkin näkyy myyntipalstalla paitatakkeja ja veikkaan että nopeammin ja mukavammalla kokemuksella löytää halutun. Ihan varovaisesti tiedustelen, että esim. tällainen?

Kuva


Juuri tän tyylisiä oon etsinyt! Yv?


Mä en oo vielä ihan valmis luopuu mutta palaan asiaan jos päädyn siihen. Tää on kuitenkin kuin uusi joten aika lähelle uuden hinnan haluaisin kun ei oo silleen paineita hankkiutua eroon.

Joku muukin L-kokoista halusi vaihtaa mustaan ja saattais myydäkin tuolla torilla. Katon jos löydän ilmoituksen.

Tässä: viewtopic.php?f=16&t=4762&view=unread#unread

ps. Tämä Ghost Piece malliston rotsi on aavistuksen normaaleita väljempi. Ei silti ehkä TTS large.
On kyllä taas paskaa koko uusi SISP-mallisto. Paskaa, kaikki paskaa.

Onneksi ei enää oikeastaan edes kiinnosta. Kaapissa kymmeneksi vuodeksi kamaa siltä kaudelta kun ne vielä jotenkin omaa silmää miellytti.
Stonarin badge on saanut paljon näkyvyyttä kun Mykhailo Podolyak on pitänyt neuvotteluissa Stone Island Shadow Projectin paitaa päällä. Nouseekohan kyseisen puseron hinnat grailedissa?

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.