Sepeh kirjoitti:
Spectator kirjoitti:
Spectator kirjoitti:
No poistin tän nyt sitten kuitenkin Largena kun "voihan sen palauttaa" ja "eihän noi hintaerot nyt näytä Stonarin omaan sivustoon verraten juuri miltään" jne. jne.

Tän mitoitus oli aika perus-Stonari eli yksi koko ylöspäin.

Onko tosiaan samaa kokoa muiden paitatakkien kanssa mitä sinulta löytyy?

Mitä olen kokoja tästä katsonut niin silti tuntuisi siltä että olisi enemmän TTS kuin size up niin kuin Stonarissa yleensä.

Itsellä siis viime kevään tummansinisestä paitatakista M ja nyt kun olen netistä katsonut mittoja niin M olisi ainakin rinnanympäryksestä isompi tässä Ghost-mallissa kuin mitä viime kevään mallistossa.

Ehkä parempi kuitenkin vain luottaa ja tilata M niin on sitten varaa kasvaakkin!

En tiedä auttaako mutta mulla on tästä beigestä ghostista Large ja sitten tuo tän kauden musta
130WN niin se koossa XL. Molemmat tismalleen saman kokoisia. Mulle ainakin TTS tämä ghost.
Mikä olikaan sovellettava muodin määritelmä? Enemmän Stonari vaikuttaa kulttimenolta, josta muodista perillä olevat tahot (tm) eivät ole kuulleetkaan.
En tiedä onko se merkki muodikkuudesta vai ei, mutta Stonari tuntuu pääkaupunkiseudulla siirtyneen aika näkyvästi Hyvien Perheiden espoolaislukiolaisten, online-markkinointijengin ja Herlinien (ilman badgea, stealth wealth) merkiksi.
Trendikäs vaatemerkki, mutta ei perinteinen muotitalo. Vaikea sanoa, mihin genreen tuon lajittelee.

Spectator kirjoitti:Mikä olikaan sovellettava muodin määritelmä? Enemmän Stonari vaikuttaa kulttimenolta, josta muodista perillä olevat tahot (tm) eivät ole kuulleetkaan.

Väittäisin että muodista perillä olevat tahot on vähintäänkin kuulleet merkistä. Nykyään Stonari liittyy myös streetwear -kulttuuriin.
Asun espoolaisessa lähiössä ja täällä Stone Island sekä myös Comme Des Cargons Play hyvin edustettuina teinien keskuudessa.

En tiedä miten liittyy asiaan, mutta katsoin juuri ruotsalaisen Quicksand-sarjan Netflixistä. Sarja sijoittuu ylempään sosioekonomiseen luokkaan kuuluvien myöhäisteinien maailmaan ja edellä mainitut logot olivat vahvasti läsnä. Ihan jees sarja.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.