SS ‘019 508D1

stonarin uusin kikka näyttää olevan hihabrändäyksen räjäyttäminen uusiin mittoihin. tuli heti mieleen ralph lauren ja big pony, tapahtuuko nyt kompassin kanssa sama evoluutio?

edit: ok instakommenteissa mainittiin että voisi olla otettu jostakin 2000-luvun alkupuolen mallistosta

Kuva

Kuva
SS ja fw mallistojen collegepaidoilla on ero kuin yöllä ja päivällä. Molemmat omalla tavallaan tosi jees. Fleece back on tosi lämmin.
Ghost Piece -mallistossa ihan asiallisen näköisiä paitatakkeja tulossa. END.iltä tuskin kannattaa tilata, tulevat varmaan ennen pitkää SI:n sivuillekin:

Kuva
Kuva
Kuva
^ Nuo kiinnostaa vahvasti.
Viimeksi menin ottamaan XL ghostin kohdalla ja se jäi ihan snadisti liian isoksi.
Nyt näyttää p2p 22 tuumaa tuolla END:in sivuilla ainakin XL:n kohdalla. Se viittais size uppiin omasta mielestä.
Uskallankohan tilata nyt XL kun ilmestyy Stonarin omille sivuille.

Helsingin stokkalle ilmestynyt 7015130WN oli ainakin ihan selkeä size up.
joona kirjoitti:Jaa, mulla ainakin SS18 paitatakki size up + 2 kokoa :D kuinka tiukkoina jengi noita oikein ottaa?

Toi oliivi edelliseltä sivulta? Se on ensimmäinen, joka on mennyt mun päälle M-koossa. Kaikissa muissa paitatakeissa L :D

Alan uskomaan kohta, että näissä on kokoeroja saman mallin sisällä jos kerran valmistusmaakin voi vaihdella...
Hämmentävää. Veikkaan että omalla kohdalla jään harmittavasti L ja XL koon väliin näissä paitatakki tapauksissa. 189cm/87kg ja yli kymmenen vuotta ollu XL stonarissa neuleista takkeihin.
Nimenomaan viimeaikoina tullu yllätyksenä että perus fleece crewneck ja toi 6815 ghost overshirt oli liian isoja.
Enkä kyllä ole laihtunut vuosien varrella vaan päinvastoin :D
Spectator kirjoitti:
joona kirjoitti:Jaa, mulla ainakin SS18 paitatakki size up + 2 kokoa :D kuinka tiukkoina jengi noita oikein ottaa?

Toi oliivi edelliseltä sivulta? Se on ensimmäinen, joka on mennyt mun päälle M-koossa. Kaikissa muissa paitatakeissa L :D

Alan uskomaan kohta, että näissä on kokoeroja saman mallin sisällä jos kerran valmistusmaakin voi vaihdella...

Mulla on se "Dove Gray" väritys, sellainen tosi siisti vaalea/hiekan värinen. Kunnon natopaita.

Ja koossa L, vaikka ole ennemmin kokoa S..
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.