the_graduate kirjoitti:Et tällasen 40+ papparaisen päällä tuollainen näyttäis vain ja ainoastaan idioottimaiselta.

MakkoMukko kirjoitti:Neule näyttää hyvältä, mutta onhan se lopputulos siitä kiinni, miten ton sitte kantaa päällään.

Toi on varmasti yksilöllistä, että missä vaiheessa tuntee olevansa liian vanha tiettyihin muotijuttuihin. Siinä vaiheessa, kun itse tuntee sen epävarmuuden, on varmasti vaikeampi kantaa kunnolla. Alle 25-vuotiaana ei olis tuntunut missään. Nykyään jo vähän kyseenalaistaa sen, mitä kannattaa ostaa ja mikä kannattaa jättää nuoremmille.
Jep vaatteissa ei sais tuntee itteensä epävarmaks, vaikka näyttäis lookbookeissa yms. siisteiltä. Itsevarmuudella pääsee pitkälle monissa asioissa kuten tässäkin. Toki mukavuusaluetta on hyvä rikkoa välillä, ettei kangistu kaavoihin.
Tuo yllä postattu esimoiden avaruuspuku on jotain käsittämätöntä kyllä.

Sitä itsekin kelasin, että ei kai fitti varsinaisesti ole muuttunut kunhan ostaa riittävän ison? Noissa on selkeää eroa niin koon kuin fitin puolesta eikä mikään ole mielestäni ainakaan sanalla sanoen slimmiä (pl. cargot eikä nekään ihan Mason'sin tasolla ole).

Itelläkin 41 toki jo mittarissa ja mietin, että pitäisköhän alkaa todellinen taistelu ikääntymistä vastaan. En voi skedefaijaillakaan kun en ole vielä edes faija ja oon kuitenkin oikeasti skeitannut ja Thrasheria lukenut. Miesmallit on kyllä oma lukunsa, mitä nuokin käyttää. Vähän karheempaa tyyppiä saisi olla seassa.
On todella kiehtovan näköinen toi maalipinta. Pitäis katsoa miltä näyttää livenä ja miten kuluu ajan kanssa, myös tummemmat värit jos toi valkoinen osoittautuu liian "kirkkaaksi" omaan kaavoihin kangistuneeseen ja värejä pelkäävään makuun. Aika varmasti siihenkin tykästyy kun pääsee hypistelemään käsissä vrt. omalla näytöllä ylivalaistu tuotekuva.

Mä en ainakaan koe tota neuletta sellaisena, että aikuisen miehen päällä huutaa kriisiä. Maaliefekti on kyllä näyttävä mutta ei niin räikeä kuin stonarin aikaisempien kausien erikoisviritykset (olisko vaikka se raso handpainted tortoiseshell). Tai no mun idea hävitystä taistelusta ikääntymistä vastaan on tiukat, räikeat ja reipaasti ylikäsitellyt kledjut joista saa automatic Tauski / 2000-luvun alku KONEHelsinki vibat. tänä päivänä vielä yks triplanapitettu neonväri 7camicie tuplakauluksilla + Haltin neuleliivi siihen päälle

edit: ei taideta tehdä muilla maalipinnoilla kuin valkoisella. no testiin silti
Shadow Projectin tän kauden kamoissa tais myös olla sellainen likaantunut lumipuku. Näytti ankealta livenä.

Kuva

Toi nahkainen down jacket sen sijaan näytti erittäin nätiltä. Ei vaan istu omiin tyyleihin tai mieltymyksiin. Ja voi olla että tää talvisessa New Yorkissa hiihtäminen saa aikaan sen että toppatakit ja hönöt pipot alkaa näyttää mulle jotenkin siedettävältä.

Kuva

Kuva
Tuo SA-intin loppuun ajettu lumipuvun rotsi on sama kuin edellisen kauden fishtail parka mutta tämän sesongin fallout-kulutuksella. Todella siisti takki lähes missä tahansa muussa värityksessä. Nuo ultra light weight nahkarotsit puolestaan näyttävät muovisilta, tuntuvat paperisilta ja maksavat mitä vaan kahdesta ja puolesta tonnista ylöspäin. Erityisesti se viime kesän hapon keltainen ei vaikuttanut nahkaiselta millään aisteilla tutkiskellen.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.