Työkäyttöön hakusessa briefcase tms. tyyppinen laukku kohtuu budjetilla. Oon katsonu, että suittarilla löytyy ihan ok näkönen tummanruskea malli, jos ei muuta löydy.

Parin viikon päästä tiedossa reissu Milanoon, joten olisiko sieltä jotain paikallista merkkiä mikä kannattaisi katsastaa?
Onko missään Helsingissä kauppaa, jossa myytäisiin Mismon M/S Backpackia? Ois kivempi päästä iha käsin tutustuu tuotteeseen kauppoja tehdessä. :)
Joskus aikanaan pidin mustaa briefcasea/tote-mallista laukkua värinä sellaisena tosi helppona ratkaisuna. Musta sopii niin monenlaisen vaatteen ja kengän kanssa. Sittemmin ruskea on tuntunut hyvältä, kun olen huomannut käyttäväni paljon ruskeaa nahkakenkää, ruskeaa vyötä ja pari ruskeaa päällystakkiakin löytyy (trenssi ja villakangastakki). Mustaa kenkää ja takkiakin löytyy, mutta sininen Pradan laukku on tuntunut sopivan niiden kanssa.

Olen etsimässä ruskealle laukulleni seuraajaa ja olen nyt paininut sen ajatuksen kanssa, että ruskea vai musta. Mustaa tuntuu olevan paremmin nyt tarjolla. Miten näkisitte mustan laukun istuvan ruskeiden päällystakkien, kenkien yms. kanssa? Omasta tilanteestani vielä selkiytyksenä, että pohdintani koskee työpukeutumistani, joka formaaliustasoltaan pyörii farkut+pikkutakki-kombinaation ja navyn värisen puvun välillä.
Vaimo tarvitsisi uuden työ laukun, ajattelin hommata vaikka joululahjaksi. Pitäis kuulemma olla vetoketjulla suljettava ja myös vetoketjutasku ulkopuolella ja muutama sisäpuolella, ajattelin jotain Mismoa tai vastaavaa, onko palstalaisilla heittää ehdotuksia?
Vinkkejä otetaan vastaan (ja kiitos jo aiemmista kun selailin tätä lankaa): vaimolle olisi ajatuksissa löytää sopiva työ- / työmatkareppu, joka tilavuudeltaan luokkaa 30-35l.

Lähimpänä on olleet nyt tyyliin Trakken Storr carry-on ja sitten Millicanin Miles the Duffel 28L (joka on tyyliltään ehkä kivoin mutta harmittavasti made in Vietnam).

Saa ehdottaa!
Ei tyyliltään samaa, mutta ite oon fiilannut Kasperin laukkuja ja reppuja! Valikoimasta löytyy myös tuohon kokoluokkaan sopivia reppuja. Päässyt pari kertaa hypistelemään livenä ja on laatu kyllä vakuuttanut. Lisäksi plussaa että Made in Finland!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.