vihreällä ja kaksi yhden hinnalla < yksi mismo.

Sininen on myös nätti, mutta noi tan väriset nahkakaitaleet viimeistään vie mun silmissä pelin selvästi vihreälle (koska mulla on joku fiksaatio nätisti patinoituneeseen alun perin vaaleaan nahkaan). + Sieltä on sit kiva vetää se sun läppäritasku, joka jatkaa samaa värimaailmaa. Ja sinistä on kuitenkin melkein aina päällä, niin vihreä senkin takia, että sitä harvemmin tulee muuten käytettyä pukeutumisen osana, eikä ole sitten niin torttua tortulla.
DressLikeA kirjoitti:^ NICE!

Oon jo oikeastaan päätökseni tehny, mutta keskusteluhan on aina mukavaa.. Kummalla menisitte, vihreällä vai sinisellä?


Vihreällä.

Noin yleisesti: mihin käyttöön tällaiset kassit tulee? Näyttää kuvassa ainakin vähän väliinputoajalta. Liian iso päivän tarpeisiin ja pieni viikonlopuksi. Mutta mulla nyt onkin aina liikaa tai ei ollenkaan kamaa mukana.
^ Toisesta ketjusta...

juha kirjoitti:Joskus on sen verran kamaa kannettavana, että taskut ei riitä, mutta niin vähän, että duffle on liikaa.


Itsellä esim kamera, neule / kevyempi rotsi, jotai ostoksia jne...

joona kirjoitti:kaksi yhden hinnalla < yksi mismo.


Näinhän tää on. Lisäks asiassa painaa kyllä se, että joissakin jutuissa tulee itse fiksauduttua tiettyyn valmistajaan jota sit vaan suosii muita enemmän, kuten tässä tapauksessa laukuissa ja kaikessa niihin liittyvässä Mismo.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.