Kyssäri. Onko toi Loaken 1880-linjan kenkä mistään kotosin? Oon katellu Chelsea-saappaita, mut meeminit on ilmeisesti aika kaposia ja vaikka mun jalka ei ihan hirveen levee oo, on esim. Parabootin Michael ihan rajalla että kapeempi ei ainakaan saa olla.

Kattelin tollasta kuin Chatsworth, tuleeko jengillä mieleen parempia vaihtoehtoja tohon hintaluokkaan?
Mitenkään kattavaa näkymystä ei ole esittää, mutta tuon malliston Aldwychit ostin aikoinaan Schoffasta.

Lestiin ja mitoitukseen en puutu, sillä nämä selviävät kokeilemalla, ja Loakea on hyvin myynnissä ainakin Helsingissä. Yleisesti ihan ok kengät tuossa hintaluokassa minusta; omassa parissani erityisesti työnjälki on hyvää kautta linjan.

Suurimmat ongelmat ovat puolestaan materiaalien laadussa, varsinkin, jos vertaa Loakeja paremman pään kenkiin. Päällisen nahka on verrattain kovaa ja jäykkää eikä kostuttaminen voiteella tuo siihen juuri eloa. Omissani on lisäksi nahkapohja ja pohjan nahka on selvästi heikkolaatuisempaa kuin vähänkään kalliimmissa kengissäni. Juhlakäytössä nopea kuluminen ei ole ongelma, mutta tiheämpään käyttöön välttäisin nahkapohjaversioita.

E. typoja
Viimeksi muokannut Jep Gambardella, 15 Tammi 2020, 14:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
oon käyttänyt Loake 1880-sarjalaisia useampaa paria noin 8v eikä mitään valitettavaa. En tosin olekaan mikään autisti. Lestin siisteys onkin sitten mielipidekysymys.
Hyviä kenkiä nuo Loaket hintaluokassaan, tärkeämpää mielestäni on kuitenkin se että lesti istuu hyvin jalkaan. Muita aika saman hintatason kenkiä löytyy Morjasilta, Myrqvistiltä, Skolyxilta, Carlos Santosilta, Berwickilta, joten jos Loaken lesti ei tunnu oikealta, on valinnanvaraa tänä päivänä aika paljon.
Irppalirppa kirjoitti:Kyssäri. Onko toi Loaken 1880-linjan kenkä mistään kotosin? Oon katellu Chelsea-saappaita, mut meeminit on ilmeisesti aika kaposia ja vaikka mun jalka ei ihan hirveen levee oo, on esim. Parabootin Michael ihan rajalla että kapeempi ei ainakaan saa olla.

Kattelin tollasta kuin Chatsworth, tuleeko jengillä mieleen parempia vaihtoehtoja tohon hintaluokkaan?


Suosittelen, että käyt Caine Clothiersilla juttelee Johanin kanssa. Carlos Santosia heiltä löytyy ainakin hyllystä ja ilmeisesti nyt on tullut myös omaakin mallistoa. Se osunee samaan hintaluokkaan.

Oman kokemuksen mukaan Johan kyllä lähettää sut ostamaan Loaket, jos sen lesti toimii parhaiten sun jalkaan.
Eikä tarvitse välttämättä lähettää mihinkään, kun sitä Loakeakin Cainenkin varastosta nykyään tarvittaessa löytyy.
jk- kirjoitti:Omistaako kukaan Rikun "Island dunkkeja"? Vähän kiinnostelis, mutta olen kuullut huhuja että ovat huonot jalassa.


Just tilasin kun löytyi "halvalla" omassa koossa. Voin raportoida kun tulee perille.
buffon.bj kirjoitti:Hyviä kenkiä nuo Loaket hintaluokassaan, tärkeämpää mielestäni on kuitenkin se että lesti istuu hyvin jalkaan. Muita aika saman hintatason kenkiä löytyy Morjasilta, Myrqvistiltä, Skolyxilta, Carlos Santosilta, Berwickilta, joten jos Loaken lesti ei tunnu oikealta, on valinnanvaraa tänä päivänä aika paljon.


Entäs miten Yanko/Skolyx? Ihastuin kun löyty budjettiin sopiva vibrampohjanen chelsea, mut onko noi sekundaa? :D
Mulla on just noi Yankon chelseat ja toiset mokkaisena. Hyvää kamaa. Mielestäni Yankot on vähän hienostuneemmat kuin Loaket. Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta eipä sillä tämän hintaluokan kengissä ole oikein mitään käytännön merkitystä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.