JiiVeeVee kirjoitti:
Kiitoksia vinkeistä! Trickerseistä pidän itsekin, mutta Saint Vacant miellyttää kenties silti enemmän. Onko jollain kokemusta heidän laadustaan esim. verrattuna Trickersiin?


Arvostan Jannen silmää ja asennetta sekä tuen mielelläni kivijalkayrittäjiä. Olen myös sovitellut noita Vacantin bootseja, verrattain huolellisesti. Pelkän sovittamisen pohjalta ei kuitenkaan voi sanoa laadusta kovinkaan paljoa - pitäisi käyttää pidempään. Eli laatukommentteja minulla ei ole antaa.

Itse olen kuitenkin valinnut 200-vuotisella perinteellä yhdessä tehtaassa tehdyt ja laadukkaiksi todetut Tricker'sit Portugalissa tehtyjä Saint Vacantien sijasta, toki osittain myös siksi, että osuvat paremmin omiin tyyleihini. Mutta jos Vacantin bootsi miellyttää sinua enemmän ja erityisesti jos lesti osuu, niin kannattaa varmaankin mennä sillä. Ja uskoisin Jannen palvelevan mielellään, jos laatuongelmia ilmenee käytön myötä. Kannattaa joka tapauksessa hyödyntää mahdollisuus tutustua kenkiin paikan päällä ja jutella samalla Jannen kanssa mm. valmistusprosessista.
JiiVeeVee kirjoitti:Kiitoksia vinkeistä! Trickerseistä pidän itsekin, mutta Saint Vacant miellyttää kenties silti enemmän. Onko jollain kokemusta heidän laadustaan esim. verrattuna Trickersiin?


Trickerseistä ei itsellä omakohtaista kokemusta, mutta Saint Vacantin mustat chelseat on ollut käytössä nyt puolisen vuotta. Ainakin omissa kengissä käytetty nahka on virheetön ja laatuvaikutelma muutenkin viimeisen päälle.
Jotkut varmaan tykkäävät käyttää noita voimakastuoksuisia pesu- ja huuhteluaineita mutta meillä lähinnä ärsyttävät. Onko joku hyvä konsti päästä tällaisesta "ihanan raikkaasta" tuoksusta eroon pesemättä vaatetta loputtoman moneen kertaan? Yksi pesu hajustamattomalla ja tuuletus ei kokonaan poistanut. Onko jotain hajua poistavia otsonoivia tai vastaavia suihkeita?
Sellaisia hajuja "neutraloivia, ei peittäviä" hajunpoistosuihkeita löytyy ainakin erilaisia. Kaikissa kaiketi sama toimintaperiaate, osaa markkinoidaan esim. autokäyttöön, osaa lemmikkien hajuille jne. Itse testannut joskus johonkin auton istuimiin, joihin tuntui toimivan ihan ok. Miten sitten toimii hajusteisiin, ei kyllä kokemusta.

Esim.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/sonax-5 ... juntappaja
vodkalla joka toinen suihkaus suuhun:)

Itse hajusteyliherkkänä vihaan noita tuoksuvia pesuaineita. uuden auton tuoksukin oli ihan prseestä ja nyt parin kk jälkeen alkaa vasta hiukan hiipua.

Parit second hand kengät on olleet aivan järkyttäviä kun ennen myyntiä olivat kunnolla kyllästettyjä.
Erik kirjoitti:^
Sama ongelma täällä.
Erityisesti jos tilaa britti-eBaysta niin saa kunnon patsulintuoksuista kamaa :D


Italia, Viro jne. mitä näitä nyt on. Aina tuntuisi siltä, että käytetty on kiertänyt jonkun suitsukekäsittelyn kautta.
Oletko kokeillut tuulettaa pakkasessa? Tosin tällä hetkellä haastetta. Ostin joskus yhden laukun, joka tuoksui järjettömälle tupakalle. Päivät pakkasessa helpotti tilannetta ja ajan kanssa tuoksu poistui kokonaan.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.