Paljon riippuu vartalon mittasuhteista. Olen S-M kokoinen, mutta isopäinen. Itselleni tuo 85mm näyttää ja tuntuu hyvältä, 75mm vielä menettelee napit auki, mutta 65mm on ihan liian pieni.
joona kirjoitti:
Nine kirjoitti:Mä en tiedä, miten Asketissa on "pieni kaulus". En haluaisi kaulusta isommaksi enkä huomaa merkittävää eroa Ruggerin kauluksiin. Mitalla en ole kauluksia mittaillut.


Oletko varma?

Nine kirjoitti:En tiedä, onko tietoinen muutos, mut tässä uudessa Asketin raidallisessa kauluspaidassa on vajaa puoli senttiä suurempi kaulus kuin neljässä muussa yksivärisessä uuden aikakauden kauluspaidassa.Mun makuun kaulukset on just hyvän kokoisia kaikissa 2.0 paidoissa. Pienen kauluksen versiota en halunnut testailla.


Shots fired :D
joona kirjoitti:
Nine kirjoitti:Mä en tiedä, miten Asketissa on "pieni kaulus". En haluaisi kaulusta isommaksi enkä huomaa merkittävää eroa Ruggerin kauluksiin. Mitalla en ole kauluksia mittaillut.


Oletko varma?

Nine kirjoitti:En tiedä, onko tietoinen muutos, mut tässä uudessa Asketin raidallisessa kauluspaidassa on vajaa puoli senttiä suurempi kaulus kuin neljässä muussa yksivärisessä uuden aikakauden kauluspaidassa.Mun makuun kaulukset on just hyvän kokoisia kaikissa 2.0 paidoissa. Pienen kauluksen versiota en halunnut testailla.

Haha. En muistanut. Yksi vaaleansininen on isommalla kauluksella kuin muut. Taitaa olla 7 Asketin työpaitaa nykyään. En oo katsonut, onko noissa muissa tuon vaaleansinisen jälkeen isommat kaulukset kuin vanhemmissa. Noita paitoja on päivitelty moneen otteeseen viimeksi hiljattain. Valmistuspaikkaakin vaihtoivat.

Asketilla on yksittäisiä eroja mitoissa. Toinen paita saattaa olla toista paitaa pari senttiä lyhyempi. Kauluspaitojen osalta mitat pitää suht hyvin paikkansa. Tällaiselle laihalle ja pienelle tuollaiset normaalikokoiset kaulukset toimii hyvin.
Orastavasti mielenkiintoa hankkia Kapitalin Ring Coat villaisena versiona talveksi, allehan mahtuisi jämerästi lämpökerrastoa sun muuta talvitoppaa + että varsin viehättävän näköinen tekele muutoinkin.

Onko porukalla moista takkia käytössä? Mikä on tuntuma laatuun?
Oletteko kohdanneet haastetta saada takkia seteissä toimimaan?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.