joona kirjoitti:Kuva


Pakko kyllä nostaa nää tällekin sivulle. Todella nättejä yksityiskohtia, hyvä koppaus.

Itselle tuli kans tänään Superdenimiltä viime torstaina tilatut Logger bootsit. Tykkään todella paljon, jotenkin Trickersin 4497s-lestiin tottuneena noi vähän yllätti suhteellisella siroudellaan.
joona kirjoitti:kiitti! Ja samaa voi sanoa Loggereista.
Aika jännä, eikö 4444:n pitäisi olla nimenomaan möllimpi kuin 4497s:n? Sirompi reunos ja vähemmän saumoja varmaan vaikuttaa myös aika paljon vaikutelmaan.


Jep, kiitti. Periaatteessa joo 4444 kai on isompi ainakin pituudeltaan, mutta reunos tosiaan tekee jonkin verran + toebox on sirompi/terävämpi ja toisaalta vähän korkeamman oloinen kuin 4497:ssa. Pitäis melkein ottaa kuvaa näistä esim Woodstockien vieressä, niin vois vertailla.
Viimeksi muokannut veijo, 17 Tammi 2014, 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nappasin joskus kuvat omistani rinnakkain, nämä siis molemmat samaa kokoa 9. Tuo etuosan korkeusero silmiin pistävin ja 4444 vähän kaartuvampi.

4497s (Stow) ja 4444 (Ilkley):

Kuva

Kuva

Kuva
^Hyvät kuvat, kiitos. Toi tukee kyllä omiakin havaintoja. Jotenkin jalassa nää Loggerit on ollut vielä selkeämmin terävät tai kärjestään kaartuvat kuin miltä ero 4497S:ään kuvissa näyttää.
CP:t lähtivät matkaan ja Loggerit saapuivat. Täytyy kyl hehkuttaa tota 4444-lestiä, olin unohtanut miten mukava se on jalassa. Harvalla näin hankalaa jalkaa kun mulla, mutta tähän lestiin menee ongelmitta. Onhan se omassa koossa otettuna aika reilu, mutta vähänkin paksumpien sukkien kanssa todella jees. Marron myös todella nätti väri.

Meni 4444-lestiset kengät kyl taas hankintalistalle. Woodstockit ja Bourtonit/Keswickit jossain vaihees.
Off-topic: 4444-lestiä olisi hyvä päästä kokeilemaan joskus koossa 9.5 tai 10. Ei ole nimittäin lainkaan kokemusta tuosta lestistä.
Itselle tuli ensivaikutelmana myös se, että kenkä on todella "ortopedisen" tuntuinen. Tässä Ilkleyssä ainakin tuntuisi olevan myös mukavasti tukea jalkaholville. Hyvä kävellä, seisoskella pitempäänkin. Vähän sellainen vaelluskengän oloinen kaiken kaikkiaan osin tuon pohjankin ansiosta.
Noita U-Haulin kuvia on tullut aiemminkin katseltua, havainnollistaa kyllä hyvin noiden lestien eroja.
Bourtonit esim. livenä todella nätit, harmi että ei sopis kyllä itelle toi 4444 vaan millään.
Alfa: mulla on nyt noi ysipuolikkaat 4444:t sovitettavaksi. Jos olet joskus Hgissä päin liikkeellä, niin laita viestiä.

Bowtie: Woodstockhan on sit 4497s, mutta toki erittäin hyvä valinta. Malliltaan kuitenkin enemmän semmonen pyöreä mötkö.
Laitetaas vähän lisää Tricker's lestivertailua, ku oon kerrankin valoisaan aikaan himassa (pitäiskö Tricker'sille erottaa oma lankansa vaikka tosta U-Haulin viestistä / jostain aiemmasta lähtien?)

Robert PBT:t W2298 -lesti, koko UK 7.5
7-eyelet Monkey Boots: 5402R -lesti, koko UK 7.5
Richard longwing: 81 -lesti, koko UK 7

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.