kasuaali kirjoitti:Menettelisikö budjettivaihtoehtona Uniqlon blocktech parka?

Oma Blocktech on ollut aivan lyömätön. Kesti helposti sateisen Haltin valloituksen syksyllä + riittää mainiosti kaikenlaiseen ulkoiluun. Tuuletuskin tuntuu toimivan. Varsinainen softshell se ei kai kuitenkaan ole, enemmänkin pelkkä kuori.

Mainitaan kuitenkin, että oma Arc'teryxin fleece on järkyttävän laadukas. Molemmat merkit varmasti ajaa asiansa, Arc'teryxissä ehkä tulee maksettua lähinnä logosta.

e. ja omaan 187/85 ruhoon Uniqlon L toimii.
Parit Outlierin housut olleet käytössä ja etenkin merinolla vuoratut woolback-kankaiset on todettu erinomaisiksi tänä talvena. Hoituu vaellus, toimisto, pyöräily ja lätkän pelaaminen samoilla byysilla.
Fossé Colline kirjoitti:
kasuaali kirjoitti:Menettelisikö budjettivaihtoehtona Uniqlon blocktech parka?

Oma Blocktech on ollut aivan lyömätön. Kesti helposti sateisen Haltin valloituksen syksyllä + riittää mainiosti kaikenlaiseen ulkoiluun. Tuuletuskin tuntuu toimivan. Varsinainen softshell se ei kai kuitenkaan ole, enemmänkin pelkkä kuori.

Mainitaan kuitenkin, että oma Arc'teryxin fleece on järkyttävän laadukas. Molemmat merkit varmasti ajaa asiansa, Arc'teryxissä ehkä tulee maksettua lähinnä logosta.

e. ja omaan 187/85 ruhoon Uniqlon L toimii.


Taitaa sittenkin ostohalut kääntyä halvan hinnan perässä Uniqlon suuntaan.

Olisiko mitenkään mahdollista antaa vähän mittoja tuosta blocktech parkasta? Lähinnä kiinnostaisi hihan pituus, pit-to-pit ja pituus takaa mitattuna. Kangas itsessään on ilmeisesti kuitenkin joustavaa? Asetun juuri ikävästi Uniqlon vaatteissa yleensä kokojen L ja XL välimaastoon.
Mulla on Uniqlon blocktech, joka on L ja vastaa TTS M:ää. P2P noin 58 cm. Pituus takaa karvan alle 75 cm. Jos alle laittaa esim ULD:n, voisin ottaa M/50 kokoisena jopa XL:n.
ämäs kirjoitti:Mulla on Uniqlon blocktech, joka on L ja vastaa TTS M:ää. P2P noin 58 cm. Pituus takaa karvan alle 75 cm. Jos alle laittaa esim ULD:n, voisin ottaa M/50 kokoisena jopa XL:n.


Riippuu varmaan miten haluaa ton fittaavan ja mitä aikoo survoa alle, mutta IMO 58cm P-P kuulostaa aika looselta M-koolta.
Itse otan aina Uniqlon kamoissa M-koon vaikka olen enemmän L. Tuo kyseinen rotsi oli (kivijalkaliikkessä) myös ostoskorissa koossa M kunnes tulin järkiini ja jätin hyllyyn.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.