Jouluostokset...

Kuva

Crocket & Jones Lingfied

Kuva

SuitSupply Black Plain Tuxedo

Kuva

Han Kjobenhavn Tights

Kuva

SISP 30313 Gabardine Cotton Cargos

Kuva

Nike Lunar Force 1 Duckboot
eakin kirjoitti:Tuntuu olevan jouluostot täällä päällä.

Pakko kysyä kun olen sen verran rookie ja tuon MTOP-ketjunkin läpi selannut. Vaikuttaisi että DLA:lla on pukuja varmasti useita kymmeniä ellei satoja, mihinkä nämä kaikki päätyy? Montako erilaista pukua sulla on normi arkikäytössä kierrossa?

Omat ostokset ei toki jouluun sinänsä liittyneet muuta kuin että saapuivat valmiiksi juuri tässä joulun alla :)

Ja eipä tuo oma rotaatio nyt niin äärettömän suuri ole. Luulen, että pukuja on tällä hetkellä noin 25-30, joista vakiorotaatiossa on sesongista riippuen ehkä 15 ja sitten siellä on erinäisiä satunnaisiin tarkoituksiin / tilaisuuksiin tarkoitettuja pukuja. Ja tottakai toiset saa enemmän käyttöä kuin toiset ja välillä tietysti kun mieltymyksetkin muuttuvat, niin käyttö rajautuu myös sen mukaan.
DLA kirjoitti:Ja eipä tuo oma rotaatio nyt niin äärettömän suuri ole. Luulen, että pukuja on tällä hetkellä noin 25-30, joista vakiorotaatiossa on sesongista riippuen ehkä 15.

Tää on aina hauskaa nähdä ulkopuolelta, miten tietäjän todellisuuden taju hämärtyy.

+20 hyvin istuvaa ja laadukasta pukua/irtotakkia on kuitenkin vaatekaappitaseessa enemmän kuin edes perus pintaliito-Pertun 10 vuoden vaatebudjetti. Ja varmasti enemmän kuin perus maalais-Matin koko elämän rättibudu.

Nimim. Kolme uutta pukua kotiutui juuri myös tänne lähes vastaavaan rotaatioon.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.