Nice!
Yllättävän tilava (ja pitkä) reppu. Mulla on niin lyhyt selkä, että piti tehdä yhdet ekstra reiät olkahihnoihin.
^Vähän sama fiilis. Edellinen reppukin jäänyt aika pahasti käytöttä eikä johdu siitä ettei ulkonäkö miellyttäisi silmää. Fillaroin ainoastaan lycrat päällä ja muulloin naulakosta lähtee matkaan aina joku toten tyyppinen.
Mulla on tullut viimeinen vuos käytettyä lähes pelkästään reppuja, mismo on siinä mielessä helpompi joka päiväiseen käyttöön, että ei näytä niin orvolta vähän tyhjempänäkin (kangas on jämäkämpää ja reppu on pienempi). Oon myös aika paljon liikenteessä, joten reppu on siinä mielessä kätevä, että aika usein on kaiken maailman kamaa kannettavana ja reppu on olkalaukkua tai weekenderia mukavampi.
Viimeksi muokannut joona, 27 Kesä 2014, 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on sali/kiipeily/duunikassina ollu Niken reppu, joka on usein just snadisti liian pieni, jos tarttee pyyhettä jne ottaa messiin, tai jos vaikka koulua varten tarttee kirjan tai pari. Veikkaisin et tää olis just sopiva.
Siis onko tuo kovin pehmeä? Just sitä jäin kuvista miettimään että mitä tuolla on sisällä, läppäritaskua ja jotain muuta tukevaa vai lysähtääkö tuo ihan kasaan tyhjänä?

Haltuuni päätyi aikoinaan suomalaisen Coston kummallinen putken mallinen weekenderi jossa vetoketju kiersi spiraalina kassin ympärillä. Ihan mahdoton käyttää ellei kuljetettavana ollut kaksi suurehkoa tyynyä.

Näyttääpä muuden niitenkin laukut enemmän nykyisten tyylisuuntausten mukaisiksi muuttuneen: http://www.costo.fi/costo-waris-backpacks.html
On pehmeä, lysähtää kasaan jos ei ole mitään sisällä. On siinä aavistus jotain tukea (lähinnä pehmustetta) selkämyksessä. Sinänsä etuna on sit se, että on todella kevyt ja mukavan tuntuinen selässä. Sivuremmeillä saa myös kiristettyä niin, että kamat sisällä niin ei juurikaan hölsky vaikka olis vähän kovempaakin kyytiä. Ei toi nyt silti mikään funktionaalisin reppu ole, ei esim. ole vyötärökiristystä. Mutta tyyli ennen tarkoitusta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.