Joskus toisinkin päin... Kveekarin puolen viimeisimmästä myyntiketjusta nasahti yhteensä tasan 2300 euroa. Voittoaki yhen ranskanreissun verran. - Nyt on hyvä poistaa mielekkäämpää sälää.

Rouva ehottelee vaatekauppiaan uraa. Ite taijan tehä wenzelit, ja alkaa natinkipuolelle. Mr. Tane Lovejoy.
Pepe kirjoitti:Clarksin tummanruskeat dessut ASOSilta 47 puntaa. Ei paha.

Seuraan perässä heti kun saan sen uuden koodin.

DHL toi tänään OiPolloilta Il Bussetton Tacco kukkaron (samaa matskua kuin Torsti!) ja Chupin Fairisle sukat.
Dessuja olis tullut kanssa, mutta oma koko oli myyty loppuun muutamassa sekunnissa. Amber/Gold jäi erityisesti korpeamaan...
Tane kirjoitti:Joskus toisinkin päin... Kveekarin puolen viimeisimmästä myyntiketjusta nasahti yhteensä tasan 2300 euroa. Voittoaki yhen ranskanreissun verran..


Muista nyt sentään laittaa sieltä Ranskasta kortti mairalle...
Meinaatko pärjätä dessuilla talven?

Itse en oikein pysty ts. kontit jäätyy. Tai no, mulla on yksi pari Lands Endin dessuja jotka on hieman leveälestisempinä - joskaan ei niin hyvän näköisinä kuin Clarksit - toimivat talvikengät. Lämpöpohjalliset ja villasukat / paksummat sukat kun mahtuu.

Itsellekin olisi taas mennyt pari desejä mutta jaan kohtalon - koot loppu alata aikayksikön.
the_graduate kirjoitti:Meinaatko pärjätä dessuilla talven?

En...lähinnä sukkia meinasin.
Kyllä mä dessuja joskus talvellakin käytän, mutta vain leudommilla keleillä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.