Pepe kirjoitti:Pop Trading Co x Converse Cons Jack Purcell

Kuva


Lähdin peesiin näihin. Novestat lähti takaisin kun kokoruletti ei osunut kohdalleen ja näitä sai heti Beyondista, canvastennarit kun piti saada. Siisti collabo!
Kuva

Tää Blank Expression on vissiin joku Marrkt hessujen viritys. Näitä basics-firmoja tietty mahtuu maailmaan, mutta näillä ihan on järkihinnat siihen nähden, että kama on täysin made in canada.
Kuva

Vielä pari harkittua alelöytöä.

Drake´s Navy Printed Modal and Cashmere Spot Scarf – Drakesin huiviklassikko on ollut harkinnassa jo useamman vuoden ajan, nyt tarttui matkaan alesta -60% hintaan. Tämä tulee näkemään käyttöä läpi vuoden.

Drake´s Blue and White Bengal Stripe Cotton Poplin Button-Down Shirt – Oon tykästynyt Drake´sin paitoihin ja Bengal-raitainen versio puuttui vielä toistaiseksi, joten testiin lähti.

A.P.C. Petit Standard Stretch Jeans Blanc – Valkoiset farkut ovat olleet tilauksessa ja oon puntaroinut eri merkkien välillä. Resolutet piti tilata, mutta fitti arvelutti. Nyt testiin A.P.C.:n versio -60% alennuksella.
Tänään päivittyi Saumassa alennusprosentit -50% ja muutama täydennys tarttui jälleen matkaan.

Kuva
Kuva
Kuva

    – Drake´s White Oxford Slim Fit Shirt with Button Down Collar
    – Drake´s Handrolled Silk Tussah Tie Navy
    – Berwich Street Chino Reg Beige
Kun ei ollut erikseen mielestäni soitinlankaa, niin menköön tänne. Täytin viisitoistavuotisen haaveen sähkökitarasta ja ostin Fender Player-sarjasta Jazzmasterin. Tämä oli oma synttärilahja, enkä osaa soittaa. Tästä nyt uusi harrastus sitten. Hieman on taustaa bassoa lukiossa soitettua ja Landolalla rämpyttelyä. Rakastan kitaraa jo nyt! Paras hankinta pitkään aikaan.

Kuva
Pepe kirjoitti:Kun ei ollut erikseen mielestäni soitinlankaa, niin menköön tänne. Täytin viisitoistavuotisen haaveen sähkökitarasta ja ostin Fender Player-sarjasta Jazzmasterin. Tämä oli oma synttärilahja, enkä osaa soittaa. Tästä nyt uusi harrastus sitten. Hieman on taustaa bassoa lukiossa soitettua ja Landolalla rämpyttelyä. Rakastan kitaraa jo nyt! Paras hankinta pitkään aikaan.

Kuva


Siitä sitten Nirvanaa runttaamaan. Tai ainakin heti tuli sellaiset vibat tuosta "fat" masterista ;)
Hyvää duunia Pepe! Olin itse syntymäpäiväosteluasialla samassa hengessä Suomessa käydessä, nyt voi treenata Djangojazzia asiaankuuluvan rankalla pikkauskädellä, eikä naapuritkaan hypi seinille.

Kuva
Spectator kirjoitti:
Pepe kirjoitti:Kun ei ollut erikseen mielestäni soitinlankaa, niin menköön tänne. Täytin viisitoistavuotisen haaveen sähkökitarasta ja ostin Fender Player-sarjasta Jazzmasterin. Tämä oli oma synttärilahja, enkä osaa soittaa. Tästä nyt uusi harrastus sitten. Hieman on taustaa bassoa lukiossa soitettua ja Landolalla rämpyttelyä. Rakastan kitaraa jo nyt! Paras hankinta pitkään aikaan.

Kuva


Siitä sitten Nirvanaa runttaamaan. Tai ainakin heti tuli sellaiset vibat tuosta "fat" masterista ;)


Vibat oli oikeat, koska se oli tarkoituskin :D Mikkikombo valittu sen mukaan ja potikasta saa yksikelaiseksi klassista fender-menoa varten. Tosiaan grungen ja punkin runttaamiseen hommattu ja sen työn täyttää kyllä hyvin
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.