^oikein, Camoshita on just hyvä. Hankin itsekin talven aleista Beigeltä mock neckin, Inis Meainilta tosin. Valikoimaltaan toi on tosiaan asiallinen kauppa ja sopivasti ankeat euro-lookbookit miellyttää.
Ei ihan tänään mutta ehdin napata SSENSE:n alennuksista derby shine commonit.

Löytyisiko kokemuksia kuluneiden crepe-pohjien vaihtamisesta? Vai lentääkö roskiin kun crepe on kulunut kantapäähän asti?

Kuva
Itse olen ollut hyvin tyytyväinen omiin derbyihin. 3 vuotta kohtuukäyttöä. Mua kiinnostais minkätyyppisiin setteihin toi kiiltonahka istuu?
Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä commonin derbyä. Ei vain omaan silmään istu mitenkään tohon yläosaan toi kannaton crepe-pohja. Kiiltonahkakin sotii jotenkin tosi vahvasti vastaan tota koko kenkää. En tiiä, näköjään pysyn jatkossakin erossa noista hah.
bowtiepasta kirjoitti:Pittipäissäni ostin Beige Habilleurin aleista Camoshitaa - flanelliset easy trouserit ja pitkähihaisen mock neck t-paidan. Siisti valikoima kaupassa, sääli et rahatilanne ei viel antanut periks Cohérencea...

Kiitos muistutuksesta! Todella asiallinen puoti! Muistan ihailleeni lookbookia toisessa ketjussa. Puhuttelee vahvasti

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.