Opumolle (http://www.opumo.com/) täydet pisteet loistavasta asiakaspalvelusta. Tilasin alesta repun, jossa oli molemmat sulkijat (muoviklipsit) rikki saapuessaan. Laitoin muutaman kuvan maililla ja kyselyä, että mitäs tehdään. 20 minsan sisään vastaus, jossa tarjottiin korvaavaa tuotetta. Suostuin ja kyselin, että mites toisen palautus ym. Vastattiin, että "no worries" rikkinäisen kanssa, laitetaan tää toinen pikana tilalle. Seuraavana päivänä tuli FedExillä korvaava tuote tilalle.
Kiitos JKL huikeasta ketjusta. Aamulla oli fiilis, että Lardinin uusi rotsi olisi kova juttu mutta Stadin (= Bulevardin) reissu vasta parin vkon päästä. Tsekkaus tähän ketjuun ja 10min surffausta --> rotsi kotiutettu alle kahden huntin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.