Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Kafka = best muutenki. Nyt kun saivat vielä kaupan käyttökokemustakin parannettua :D
Erik kirjoitti:
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Kafka = best muutenki. Nyt kun saivat vielä kaupan käyttökokemustakin parannettua :D


Luinko mä just tuolta oikein että hyvittävät palautuskulut myös UK:n ulkopuolelta?
KTJ kirjoitti:
Erik kirjoitti:
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Kafka = best muutenki. Nyt kun saivat vielä kaupan käyttökokemustakin parannettua :D


Luinko mä just tuolta oikein että hyvittävät palautuskulut myös UK:n ulkopuolelta?

Aiemmin palautin omakustanteena ja/tai hain Paypalin avulla postit takaisin. Ei ole tietoa nykytilanteesta, edellisestä palautuksesta on pari vuotta aikaa. Tänään tulee paketti, joten voin tsekata, tuleeko siellä prepaid palautustarraa.

Kafkalla on hyvä valikoima ja alennukset. Ostamalla useasti kasvaa patron rate, jolla saa lisäalennusta. Mulla näyttäis olevan Patron rate 19 % ja alennettuihin 10 %.
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Heh, tilasin tuolla joskus väliviikolla ja kesti 16 päivää tulla, tietty pyhät vaikuttaa.

Silti, Kafka on parhautta - lisää Incotexia tulossa.

Edit: Tiistaina tilatut kamat on toimituksessa tänään...
chr kirjoitti:
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Heh, tilasin tuolla joskus väliviikolla ja kesti 16 päivää tulla, tietty pyhät vaikuttaa.

Silti, Kafka on parhautta - lisää Incotexia tulossa.

Edit: Tiistaina tilatut kamat on toimituksessa tänään...

Otit toimitukseksi UPS. Itel kesti just reilu viikko aina UPS:lla. Nykyään tarjolla myös DHL, jolla tuli päivässä :D

Ei ollut Kafkan paketissa mainintaa palautuksesta. Tiedä sitten, miten toi palautus toimisi ilmaiseksi. Kenkien lähettäminen britteihin maksaa noin 30 euroa.
Nine kirjoitti:
chr kirjoitti:
Nine kirjoitti:Kafkan uusi toimitusvaihtoehto dhl express toimittaa uskomattomalla nopeudella. Päivässä tilauksesta Suomeen. 10 punnan hintaan nähden todella kova suoritus.


Heh, tilasin tuolla joskus väliviikolla ja kesti 16 päivää tulla, tietty pyhät vaikuttaa.

Silti, Kafka on parhautta - lisää Incotexia tulossa.

Edit: Tiistaina tilatut kamat on toimituksessa tänään...

Otit toimitukseksi UPS. Itel kesti just reilu viikko aina UPS:lla. Nykyään tarjolla myös DHL, jolla tuli päivässä :D

Ei ollut Kafkan paketissa mainintaa palautuksesta. Tiedä sitten, miten toi palautus toimisi ilmaiseksi. Kenkien lähettäminen britteihin maksaa noin 30 euroa.


Nöyp, molemmat tuli DHL:llä. Tiistaina tullessa oli kyllä labelissä joku sellainen Economy Select tms, eikä Worldwide Express joka oikeasti tulee nopeasti. Ehkä vuoden vaihtuessa on tullut muutos käytettään rahtitapaan?

Minäkin olen palautellut Kafkaan pari kertaa, mielestäni on aiemmin mennyt aina niin että itse saa palautuksen maksaa, Paypal on sitten hoitanut kulut.
^ Mäki tilasin Kafkalta kamaa marraskuussa, valitsin DHL:n ja toimituksessa kesti 8 päivää. Lähti maanantaina briteistä ja saapui käteen seuraavan viikon tiistaina.

Kova juttu tietty jos tulee nykyään yhtä nopeasti kuin Bureau:sta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.