penrose kirjoitti:
loincloth kirjoitti:Mitäs tämä nyt on kun ENDin sivuilla lukee prices include all taxes and duties :bounce:


Kiinnostaa myös kokemukset, jos joku on äskettäin tilannut



Tilasin muutama viikko sitten, paketti tullattiin Endin toimesta Alankomaissa, sen jälkeen tuli mulle ihan normaalisti.
valdemar kirjoitti:
penrose kirjoitti:
loincloth kirjoitti:Mitäs tämä nyt on kun ENDin sivuilla lukee prices include all taxes and duties :bounce:


Kiinnostaa myös kokemukset, jos joku on äskettäin tilannut



Tilasin muutama viikko sitten, paketti tullattiin Endin toimesta Alankomaissa, sen jälkeen tuli mulle ihan normaalisti.


Eli ei mitään lisäkuluja postituksen ja END:in eurosivuilla olevan hinnan päälle?

Vaihtoehtoisesti euroalueen kauppoja, jotka myy Beams Plussan ja Anonymous Ismin sukkia?
Spectator kirjoitti:
Eli ei mitään lisäkuluja postituksen ja END:in eurosivuilla olevan hinnan päälle?

Vaihtoehtoisesti euroalueen kauppoja, jotka myy Beams Plussan ja Anonymous Ismin sukkia?

Joo ei tullut lisäkuluja. Postnordin kanssa vain oli ihan helvetillinen säätö :'D
Tännehän tää taiskin kuulua:

Onko kukaan tilannut Arc'teryx/Veilance -verkkokaupasta ja osaisi kertoa, että mistä maasta lähetys postitetaan? Vaikuttaa merkittävästi siihen hintaan, jonka itse joutuu lopulta maksamaan tuotteesta ja vielä vähemmän huvittaa tilata useampaa kokoa, joista valita sopivin.

Vastaus: Arc'teryx tulee Sasksasta, Veilance Kanadasta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.